Ik ben nu 26, bijna 27 weken zwanger en nu de hele middag al behoorlijk last van buikpijn/krampen hoog in mijn buik, net onder mijn ribbenkast. Het straalt ook door naar mijn rug... Mijn buik voelt nog wel soepel aan. Het wordt erger als ik erop druk. Herkent iemand dit?
Ik ben nu 26, bijna 27 weken zwanger en nu de hele middag al behoorlijk last van buikpijn/krampen hoog in mijn buik, net onder mijn ribbenkast. Het straalt ook door naar mijn rug... Mijn buik voelt soms ook wel hard aan... het lijkt ook in vlagen te komen... Het wordt erger als ik erop druk. Herkent iemand dit?
hoi hoge pijn kan ook duiden op zwangerschapsvergiftiging. wil je niet ongerust maken hoor , zijn dat je enige klachten of heb je er nog meer
oeii hier schrik ik dus echt van... Ben even wat wezen opzoeken op internet en wordt er wel bang van moet ik zeggen...
Als ik op internet kijkt kom ik op de volgende symptomen: opgezwollen handen, enkels of een opgezwollen gezicht (oedeem) pijn rechts onder de ribben tintelingen in de vingers gezichtsstoornissen, zoals het sterretjes of lichtflitsen zien een pijnlijk gespannen gevoel bovenin de buik Ik weet niet of je meer klachten hebt, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en de verloskundige bellen hoor. Het zal ongetwijfeld meevallen allemaal, maar het risico wil je hiermee niet lopen. Sterkte!
Oh, aan je banner te zien zit je nu bij de verloskundige. Ben benieuwd wat zij zegt! Laat je het weten?
Nou ben net weer terug van de VK. Alles zag er goed uit, de pijn in mijn buik komt waarschijnlijk omdat mijn baarmoeder wat aan de hoge kant zit en daardoor mijn organen platgedrukt worden. Hij heeft nog even mijn HB opgemeten en dat was ook mooi laag, terwijl dit bij een zwangerschapsvergiftiging juist hoog zou zijn. Ohja, mag niet meer Googlen van hem is niet goed voor me...
Hoi Blike, Ik heb ook veel hoge buikpijn, waardoor ik een benauwd gevoel steeds krijg en dagelijks harde buiken.. ook hier zit de baarmoeder hoger dan gemiddeld en de kleine schopt al tegen mijn ribben ik ben nu in de 28e zwangerschapsweek Fijn dat je bij je verloskundige mocht komen, doe rustig aan meid als je het voelt, dat helpt het beste Mijn gynaecoloog zegt: alles laten liggen en rusten, als je het hebt, niets doen dus!!