De hele dag heb ik een zure smaak in mijn mond. Als ik aan het eten of drinken ben, gaat het even weg, maar komt daarna meteen weer terug. Ben de hele dag maar wat op snoepjes aan het zuigen, steeds slokjes drinken, kauwgom... Maar bah, ben er steeds maar mee bezig, t gaat niet weg. 's nachts heb ik er veel minder last van, maar als ik overdag mijn tanden poets hou ik t wel gewoon. Hebben jullie hier ook last van, en is er misschien iets aan te doen, waardoor het wat langer wegblijft ofzo?
Ik heb dat ook de hele dag door ik probeer ook van alles lekkere dingen drinken kauwgom een snoepje gaat maar niet weg
same here... kan de smaak niet goed weergeven, maar tis wel vreselijk irritant.. Ik heb de hele dag door. Kreeg wel van de verloskundige de tip om meer verspreid te eten. In de ochtend doe ik dat nu en het lijkt iets te helpen. Maar na 25 weken, ben ik er eigenlijk wel aan gewend. Ik blijf even meelezen
Bah ik heb het ook en eet dus veel van die mentol snoepjes. Alles heeft echt een zure nasmaak, DE tip heb ik niet dus blijf ook ff meelezen.
ik heb dat dus ook ik was gisteren tomatensap aan het drinken en ik dacht.. gatver wat zuur. toen mijn man het dronk had hij zoiets van.. waar heb je het over? dus blijkbaar ligt het aan mij
Yep ik heb het ook! Ik denk ook constant dat dingen niet meer goed zijn,zo'n zure smaak is het! Heel irritant..
Ik had heel erg het idee dat ik een hand vol stuivers had gegeten, vreselijk irritant. Ik heb ook niks gevonden wat ik eraan kon doen, ik hoop alleen maar dat ik er nu geen last van krijg.
dag dames... jaa ik had dat ook heel erg.. maar bij mij is het vanzelf op gegeven moment overgegaan.. misschien bij 16 weken ofsoo.. dusjaa hoop voor jullie ook, want weet hoe vervelend het was... liiefs
Ja dat heb ik ook! Ik zuig nu steeds heel langzaam zo een keelpastilles. Geen strepsils, maar die menthol dingen. heerlijk zijn ze, helpt perfect bij mijn misselijkheid en zure smaak in mijn mond!