Vandaag zei de V.K. dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Las ze op het formulier van de 20 weken echo. (niet voor de uitgang ofzo) Nooit wat van gemerkt, ik bedoel, ik voelde mijn (2e) kindje al met 15 weken geloof ik, als het niet eerder was. Ik vind het wel een interessant fenomeen, omdat ik zo vaak hoor/lees dat vrouwen hun kindje later gaan voelen door hun placenta aan de voorkant. Wat is nu de meest reguliere ligging van de placenta? Voor of achterwand? Of zijkant?
bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. voel de kleine al wel een aantal weken maar niet heel veel ofzo. denk dat het bij mij toch wel wat invloed heeft. maar misschien heb ik ook wel gewoon een rustig beebje in mijn buik, kan ook natuurlijk
Bij mn eerste lag die boven en voelde dr met 15wk De tweede lag die tegen mn buik aan en voelde dr met 12wk. En nu zit ie aan de zijkant en voel beebie al.
Volgens mij ligt de placenta bij mij aan de achterwand. Tenminste, ik meen me te herinneren dat de echoscopist dat riep. Ik voel mijn baby helaas nog niet echt dat ik het kan herkennen als 'bewegingen van de baby'. Vind ik stiekem wel jammer. Ik hoop dat ik hem/haar snel kan voelen. Dat lijkt me zo speciaal!
bij mij bij de eerste laag achter geloof ik, en nu bij deze zwangerschap hoog voor... toch voelde ik ook al vroeg bewegingen hoor! maar merk wel dat ze aan de zijkanten van mijn buik een stuk sterker zijn dan in het midden...
ik geloof dat het meest voorkomende aan de rug kant is maar bij mij ligt hij ook weer aan de buikzijde (beide zwangerschappen dus) ik voelde mijn kleine bij de eerste met 22 weken en nu met 12 grtz Ramona
bij mij ligt de placenta aan de achterkant van de baarmoeder.. maar het meest voorkomende is dat de placenta aan de voorkant ligt.. je hebt het geluk als de placenta aan de achterkant ligt dat je de kleine eerder kan voelen schoppen.. voelde de kleine al met 16 a 17 de week..
hoi bij mij ligt ie ook aan de voorkant, maar wel vrij laag.. naast de baarmoedermond, volgende week weer echo ben benieuwd of ie mee omhoog is gegroeid ondertussen. Voelde de kleine toch al wel met 17/8 weken..
bij mij ligt de placenta aan de achterkant van de baarmoeder en voel me kleine vanaf week 17 elke dag druk en duidelijk bewegen in me buik.
Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant, maar voelde hem van binnen al met 15 weken bewegen. (heel af en toe) En het waren echt niet mijn darmen
Bij mij ligt de placenta ook voor. Ik voelde de kleine al met 18 weken af en toe, nu voel ik haar regelmatig!
bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Het hartje was moeilijk te beluisteren omdat het kindje zo diep lag.
Bij mij ligt i aan de voorkant schuin eroverheen, maar wat nou het meest voorkomend is geen idee. Volgens mij is er niet iets vaker voorkomends, het ligt er net aan waar het kindje zich innestelt. Willekeurig volgens mij (maar misschien dat een vk oid daar meer over kan vertellen?)