TS vraagt om advies wat betreft cadeautjes.... niet om oordelen over het feestje. En weetje, ik vind het wel tof dat ze het zo vieren! Tegenwoordig zoveel mensen die de 5 jaar niet halen! Plus.... er mogen wel vaker feestjes gevierd worden! Gezellig toch? Er mag wel wat meer positiviteit de wereld in! OT: een nachtje/weekendje weg is leuk om te geven! Er zijn veel van die bonnen waarmee ze iets kunnen uitzoeken.
Ik zou als ik veel geld wil uitgeven een nachtje weg cadeau doen. En als ik minder geld eraan wil spenderen zou ik denk ik zo'n leuk klein olijfboompje geven.
ik denk dat ze vooral bedoelen dat het cadeau niet zo groot hoeft niet of ze wel of niet een feestje moeten geven.... ik zou persoonlijk 1 ding genoeg vinden
Iets van hout is wel leuk! Zo'n mooie houten tapasplank of snijplank, met wat hapjes/smeersels erbij.
https://www.bongo.nl/nachtje-weg/ Dit, en jullie passen op Vaak kan je deze bonnen ook kopen bij de tabakshandel etc, maar je kan ook online een voucher kopen.
Thnx dames die wel fijn reageren! De plannen zijn weer gewijzigd, maarrrrrr we hebben het Ze gaan een heerlijk 4-gangen diner door een topkok gemaakt eten op een rondvaart boot, die gaat door de grachten van Amsterdam! Wij passen die avond op Daarnaast wil ik iets van een plankje ofzo geven met daarop de voucher dan ofzo, maar daar ga ik nog even voor kijken in de stad Nogmaals bedankt meiden die wel leuk reageren!
Ik zou het ook niet nodig vinden om echt iets groots te geven, maar misschien is een fotoshoot voor het gezin leuk?