Oke, normaal ben ik niet van de achterklap en interesseert het mij niet zoveel. Maar dit vond ik wel boeiend. Ik vind het zo'n bijzonder koppel, en dat bedoel ik niet positief of negatief. Maar op 1 of andere manier geloof ik er allemaal geen reet van. En dan dit filmpje.... Hij moet het blijkbaar verdiend hebben want Beyoncé doet helemaal niets! 'Jay Z geslagen en geschopt door zus Beyoncé' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Filmpje: Jay Z PHYSICALLY ATTACKED by Beyonce's Sister Solange | Celebrity Videos | TMZ.com Lekker roddelen
Vond t ook erg raar! En dat de twee dames in een auto weg zijn gegaan en hij in een andere auto vind ik ook raar. Maar ik kan trouwens wel goed zien dat t Beyoncé en jay-z is maar kan niet goed zien dat t solange is.
Eerst dacht ik...zijn ze dit wel.... Zie het niet zo goed. Maar idd waarom doet Beyoncé niks? Als mijn man geslagen wordt blijf ik er niet zo bij staan hoor... Jeetje heftig voor hun dat dit uitgekomen is. Zeer vreemd filmpje
ik vind het wel erg dat iemand dit filmpje openbaar gemaakt heeft.. wie weet is hij vreemdgegaan.. of heeft hij beyonce mishandeld.. of ergere dingen gedaan.. of is die zus gewoon gek. het gaat niemand wat aan! ze moeten dit toch prive op kunnen lossen.. vooral iets wat er zo heftig uitziet..
Zat ik er misschien niet helemaal naast, zus misdraagt zich wel vaker Solange Knowles niet voor het eerst zo woedend | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Het mepincident zal hier wel mee te maken hebben vermoed ik zo.... 'Beyoncé en Jay-Z gaan scheiden' | RTL Nieuws
Het is niet eens officieel bevestigd door de managers dus hoeveel zal er van waar zijn? Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar het is volgens een 'insider'. Pas geleden zei een 'insider' ook dat Beyoncé weer zwanger zou zijn dus tja...