Vinden jullie hart van Nederland ook zo vreselijk?? Zo weinig inhoud. Op maandag is er een scootmobiel gejat en op vrijdag krijgt die persoon een nieuwe die is ingezameld door kijkers. Katten die vermist worden en terug gevonden worden door een goede weldoenner. Heel sneu hoor voor die mensen, maar niet echt nieuws. Allemaal zo oppervlakkig en elke keer het zelfde verhaal. Nee niks voor mij dat programma.
Verschrikkelijk...kijk ook nooit. Sbs vind ik sowieso vaak echt verschrikkelijk...alles sensatie en wordt aangekondigd als HET programma van het jaar enz.. En dan die aankondigingen: Heel NL kijkt popstars..... en dan mega tegenvallende cijfers
VInd het soms wel grappig om te zien, als ik weer drie dagen RTL heb gekeken en alleen maar Dode mensen hier zie en schiet partijen daar dan is het heerlijk om even te kijken naar nieuws berichten die miss minder belangrijk zijn maar die even wat minder heftig zijn ... Maar wat heeft dit onderwerp te maken met de titel van het topic '' camping tv '' ?
Heerlijk vind ik het, kijk het momenteel tijdens de laatste voeding. Lekker nikszeggend programma, daarna nog even shownieuws en ik kan er weer tegen aan!
Ik vind het ook juist heerlijk op de late avond. Dan hoef ik geen heftige schietpartijen te zien! Voor het echte nieuws kijk ik wel het NOS.
ach je hebt wel gelijk mara ik stoor me er niet aan. ik kijk het niet vaak maar soms wel hoor. wordt wel blij als er weer ergens in een dierentuin een jong girafje is geboren
Ik vind het juist wel heel mooi, dat er in een programma tijd wordt besteed aan klein leed Zo nu en dan zie ik items langskomen, waarvan ik denk; het is geweldig dat het op die manier in de media kan komen en aandacht kan trekken! (ok, er zijn wel heel veel zinloze items, maar ik vind niet allemaal ) bijvoorbeeld een oma die kleertjes verzamelde voor roemenie (ofzo) en die niet kon versturen doordat een sponsor afhaakte (ofzo), dat is toch mooi als daar een stukje over wordt gemaakt om te zorgen dat die kleertjes verstuurd kunnen worden? Ik ben trouwens geen trouwe hart van nederland kijker hoor ik heb een hekel aan de presentatoren, vind het vreselijk hoe ze altijd hun 'eigen programma's' aanprijzen.. doe mij maar het journaal
Soms lijkt het wel alsof sommige mensen de media juist opzoeken zodat mensen medelijden krijgen en daarom iets belangeloos doen... Zoals laatst stond er in de telegraaf (zal ook vast wel in hart van nl zijn geweest) dat er een echtpaar een piratenbruiloft vast had laten leggen en had 4000,- gekost, geld was gekregen van erfenis vader, en nu was die zaak failliet en kregen ze hun geld niet terug en bruiloft ging niet door... Heel erg hoor, begrijp me niet verkeerd, maar toen dacht ik wel, nou wanneer zou er in de krant staan dat iemand één dezelfde locatie heeft of kent en dat ze dat aangeboden krijgen, als pleister op de wonden... Daarna dacht ik, dat meiden/stellen die hun IVF/ICSI poging zelf moeten betalen (of welke behandeling dan ook), ook de media op moeten zoeken, misschien dat er dan ook wel een ziekenhuis/arts of iemand is, die het dan voor hun wil betalen! Verder kijk ik het eigenlijk nooit, maar ik vind het wel een keer een verademing na al dat rotnieuws! Liefs
Ik heb er vooral een hekel aan dat het journalistiek gezien vaak heel slecht is. Al meermaals is gebleken dat van die 'zielige' verhalen helemaal niet waar zijn. Ik ben er niet kapot van... maar goed, ik kijk daarom ook eigenlijk nooit .