Ik heb zoals eerder vermeld een echo gehad met 17 weken en toen hoorde we dat we een meisje krijgen! Ik wilde de echo ff met jullie delen en kijken of jullie het ook duidelijk zien... de foto staat in mijn album! Groetjes Monique [/img]
Gaaf hoor een meid! Alleen snap ik van die echo's waarop ze ZIEN dat het een jongen of meisje is altijd niets..............haha...
Ik snap er serieus niets van. Ik heb ook een echo van mijn dochter waarbij staat dochter en dan ergens een pijltje heen...nou ikzie niks..hahaha
Na vele uurtje studie op mijn eigen echo foto's kan ik nu inderdaad gelijk zien dat dit een meisje is! Gefeliciteerd!
Ik vind dat ook ongelooflijk dat ze kunnen zien wat het is. Ik zie echt totaal niks op die echo, het is dat het erbij staat.dat ik een idee krijg.... wel super leuk voor je! van harte gefeliciteerd
ja zo ziet die van mij er ook uit hoor.... wij krijgen ook een meisje, anders zag je wel balletjes en een piemeltje. Gefeliciteerd...
Leuk dat mensen ook hun echo van het geslacht in hun album hebben staan zo kan ik ook ff gluren hoe het er nou bij een ander eruit ziet! Hoe meer je het bekijkt hoe beter je het(jongen en Meisje) uit elkaar kan halen..
Onze vk zei tegen ons dat je het kon zien, dat een meisje een streepjes code heeft en een jongen een slakkenhuis en zo als ik het kan zien is het bij jullie een streepjes code. Gr.Anne
Desangel: ik vind het bij jou toch ook wel een beetje op een piemeltje lijken, of zit ik nu verkeerd te kijken?