Wie oh wie weet er wat te doen vandaag? Onze auto is kapot,het regent en ik wil graag iets actiefs doen Zou het vanmiddag nog opklaren? groetjes Adriana
Wat te doen: zp-en Ik geloof niet dat het nog op zal knappen. Ze geven een hele week van dit soort weer af. Ik ga zo lekker in bad. Maar je kan ook altijd naar een zwembad, binnenspeeltuin, vlindertuin of zoiets.
Bij onze zieke hond zitten. Beetje tv kijken waar dus helemaal niks aan is. En maar hopen dat de hond opknapt.
Ik heb net de hele bovenverdieping op z'n kop gehad. Even een zeer grondige schoonmaak gedaan, heerlijk dat het weer klaar is en dat het weer heerlijk fris is! Mijn man was beneden de kinderen aan het entertainen, want anders kom ik er echt niet zo uitgebreid aan toe. Allemaal mandjes omgekeerd en oude zooi uitgezocht en weggegooid, de hele badkamer grondig gedaan van boven tot onder enz. kleinste ligt nu op bed, maar eens kijken wat we gaan doen als die weer wakker is.....
Zwemmen is leuk! Ik zou willen dat ik een baby had dan is het nog leuker Het huis heb ik al opgeruimd,was gedaan,gestofzuigd. Het meeste had ik zin in een boswandeling maar helaas. Ik ben maar even lekker in bed gaan zitten met de katten bij me en Adriaanman is lekker aan het werk hierlangs.
Ik weet het ook niet! Man slaapt, dochter slaapt, dus ik hang maar even lekker op de bank Het is hier nu wel droog, dus straks misschien toch maar even het bos in. Ook nog zat te doen in huis, maar daar heb ik nu dus écht geen zin in!
Iets apparts en ontzettend leuk samen, zoek een klimwand, wedde dat dat actief is???? Enne hou rekening met de dagen die volgen, lol, want dan heb je mega SPIERPIJN... maar leuk dat het is, aan zo'n touwtje bengelen uch meter boven de grond Jammer dat mijn man niet zo actief is, ik zou het zo doen
Mijn vriend is werken en komt morgen pas weer thuis, dus ben net met een vriend en de kinderen naar buiten gegaan. Het was gelukkig droog. Kids laarzen aan, en plassen stampen maar! Ze waren kleddernat haha, maar wel veel lol gehad. Ik ga zometeen de was maar eens doen, en stofzuigen..
Ik zit me ook helemaal de pleuris te vervelen en dat heb ik niet snel. Geen zin om te stoffen, man is werken tot 22.00 uur. BAH Dus, net maar even sprookjesboomcake pakketje gehaald en die ga ik met zoonlief in elkaar flamberen.
Samen met de kleine aan het Lego-en, hij wilde graag een groot wegdek maken met een strand erbij, heerlijk even niets in huis doen. Manlief is een Playmobil fort aan het bouwen. En in gedachten ben ik bezig met het avondeten. Wil vanavond eens iets lekkers en aparts op tafel gaan zetten (wel lastig dat de winkels op zondag hier allemaal dicht zitten ) Je kunt natuurlijk altijd een wandeling gaan maken in het bos met een regenjas of paraplu erbij?! Volgens buienradar wordt het op dinsdag een beetje droog
Ja toch ga ook stiekem vlaggetjes ophangen op het balkon van de week, mijn man is nog in de ontkenningsfase dat Turkije niet mee doet.. maar ik ga gewoon losss
Ik ga vandaag genieten!!! Eindelijk geen hooikoorts! al zijn de klachten nog niet over maar ik heb goede hoop Groetjes, Linda