Ik ben een kleurrijke rainbowcake aan het maken voor vl. Hij verraste mij vanmorgen met verse broodjes en jus Wat was het leukste van jou dag vandaag?
De zon. Boodschappen gedaan met de fiets Boterham met roomboter en pindakaas Zelfgemaakte proteïne fluff vanavond
Oh wat lief voor elkaar! En lekker haha. Mijn dagtopper: lekker buiten de hele dag met de kinderen en de jongste van 3,5 die druk aan het 'frisbieren' was. Heb echt dubbel gelegen en heerlijk genoten van het watergevechten-, waterijsjes-, badjes- en bikini-weer.
Nadat mijn meisje op bed ging voor middagslaapje heb ik een tosti gemaakt en na de tosti ben ik in slaap gevallen op de bank. 2 uur later werd ik wakker door gebrabbel door de babyfoon. Wat was ik uitgerust en tevreden
Mijn dochter heeft voor het eerst op de schommel gezeten. Ze heeft 10 minuten lang alleen maar gelachen Mijn dag kon niet meer stuk!
Dochter kan los fietsen zonder zijwieltjes, maar nog wel met starthulp van haar vader. Ze is al een paar keer in de heg van buurtgenoten beland, maar dan giert ze het uit van het lachen.
Het mooie weer en daardoor lekker buiten kunnen zijn. Kreeg vandaag ook van een vrouw die ik niet kende in de supermarkt te horen dat ze vond dat ik leuke kleding aan had. Heel lief
De dag is voor mij nog maar kort begonnen. Dus ik denk uitslapen? En genieten van de vlinders op de vlinderstruik voor mijn huis.
Ik kon het niet laten van de week om nog wat toet toet voor de jongens te shoppen. Dat samen met de taart is een 'wij hebben een feestje, gewoon daarom!' geworden . Het water loopt. Straks de grote man lekker in het badje laten ravotten.
Het heerlijke weer!! Hoewel ik maar weinig echt in de zon zit (snel warm en snel verbranden), geniet ik hier enorm van!! Straks met onze dochter in het badje en met de watertafel spelen, genieten dus!
Hier net gehoord dat ze me willen houden op mijn werk en de zon schijnt! En het is lekker warm En onze verbouwing is na vanavond klaar En ik ben morgenmiddag vrij En ik mag straks door de zon fietsen En morgen gaan we weer beginnen met ICSI/terugplaatsingen / En ik voel me gewoon blij, vrolijk en goed
Dat ik zojuist klaar ben met werken en lekker de hele dag verder niets hoef te doen. Mijn man kookt vandaag dus dat is echt even heerlijk Wat een leuk topic dit!
Dat ik gebeld werd door de vk (die ik vorige zs in het begin had) om te vragen hoe het ging met de kleine en met mij, zo lief! Dat ik nu echt opgemerkt heb dat ik mijn buik zie bewegen en daarmee ook schopjes aan de buitenkant voel, I like! Dat vriend niet over hoeft te werken zodat we gewoon samen kunnen eten
Dat het zo mega lekker weer is buiten! Dat ik vanmiddag lekker vrij ben en dat ml wss op tijd naar huis komt om nog even lekker ergens heen te gaan