ben vandaag 37+4 ,heb nu al een hele avond rugpijn ,druk op mijn bekken en krampen in mn onderbuik (alsof de kleine aan het stampen is) is mn eerste kindje dus weet niet of dit nu het begin is of niet iemand die dit herkend?
het kunnen voorweeen zijn maar het kan ook een begin zijn je gaat het echt wel merken als het echt gaat beginen
pijn blijft alleen de krampen komen en gaan ,wel zit ik al bijna 24u aan en af op de wc wou dat hij gewoon kwam
kunnen ook indalingsweeen zijn, heb je wel al geklokt om te kijken of ze niet toch regelmatig komen je weet nooit natuurlijk
t is dat ik niet weet hoe een echte wee voelt ,heb vooral krampen en steken ,harde buiken ,al sinds gisteren middag maar s nu niet dat ik iedere 5minuten hetzelfde gevoel heb
Vk vertelde mij destijds dat als het door een kruik/warm douchen/warm bad minder werd dan was het loos alarm (voorweeen, 'gewone' harde buiken) Als het door een van die dingen juist erger werd dan dikke kans dat het begonnen is. Spannend, heel veel succes! Edit: Dag dat ik bevallen ben moest ik ook heel vaak naar de wc, mijn lichaam was zich echt aan het voorbereiden op de bevalling. Dus wie weet
Heb er ook al een week last van, maar het zakt toch iedere keer weer weg. Jammer ohr.....wil gewoon dat de kleine puk eruit komt
Hihi ook ik herken dit... Veel harde buiken, krampjes en steekjes hier en daar en vaak plassen omdat de baby zo laag zit (geen idee of ie nog verder zou kunnen indalen uberhaupt)...
Ik vind het altijd gek dat ze adviseren in bad te gaan of onder de douche om onderscheid te maken tussen echte weeen en voorweeen, want bij echte weeen moet je ook in bad gaan want daar zou je juist meer bij ontspannen en de weeen minder voelen! Haha, dus ze worden toch sowieso minder in bad; of het nou echte weeen zijn of voorweeen?
zitten in volle verbouwingen en de brander heeft het begeven dus voor mij de eerste dagen geen bad meer de krampen zijn geminderd ,maar de rugpijn en de druk op t bekken blijven begin hier stillaan zot te worden moet woensdag naar de gyne en ga gewoon vragen of hij t niet in gang wil zetten want weet gewoon niet meer wat gedaan van de pijn