Piemels gestolen uit Fries museum

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by melloncollie, Jul 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Een groep vrouwen ging picknicken daar en daarna waren ze ineens weg..... (hahahahaha):)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

:d alleen die titel al! hilarisch!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahahahaa..... waar hebben die vrouwen de piemels gelaten? Vast niet in de handtas. :D:D:D Grapje.

Wel leuk, zo'n piemelbeeld in je tuin.... Kun je die ook ergens kopen?

4. freggle

freggle Lid

Mar 13, 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    :D:p alleen door de titel ga je al kijken uh wat is dat hahahaha. Heel goed!

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hihi echt heel grappig dit :D

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik citeer enkele uitspraken uit het krantenbericht.

"Als er om de haverklap kinderfeestjes zijn, dan blijf ik maar sjouwen met de piemels."

"Brenkman, die niet kan zeggen hoeveel zijn penissen waard zijn."

Ik vond deze zinnen toch wel erg lollig. Als je de context niet weet, krijgen ze zelfs een wat dubieus tintje :D

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

jah en ergens....vind ik het ook wel raar dat de beste man ze weg moet halen! ik zou dan eerder verzoeken of al die geile dames en heren op de bushokjesposters verwijderd mogen worden. als je die kinderen verteld dat de buurman dat kunst vindt, is er volgens mij niet heel veel aan de hand. bovendien: wat is er zo raar aan een piemel?

dat die piemels zomaar gestolen worden vind ik pas raar. maar goed het is lekker controversieel, in die zin zijn deze kunstwerken me veel waard! ze zetten je weer eens aan het denken.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Haha, heb het plaatje even bij mijn man zn account als achtergrond ingesteld! :)

Share This Page