zus verbreekt contact met ouders (niet de erste keer)

Discussie in 'De lounge' gestart door Dorianne, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje wat een vervelende situatie
    snap je zorgen en het is al moeilijk zat
    je bent er voor je moeder dus dat is al heel goed
    ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen

2. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik denk niet dat je zus alleen maar spoken ziet. Dat het geen makkelijk mens is, kan wezen. Maar dat ze niet serieus word genomen en dat dingen (waar ze naar mijn idee niks aan kan doen) haar kwalijk worden genomen lijkt wel zo als ik de tekst door lees van jou..

Gr.
    Carlien

3. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik snap dat het heel vervelend is om je moeder zo te zien, maar in feite is dit een zaak tussen je moeder en je zus. Voor je gevoel sta jij er tussenin, maar in feite sta je aan de zijlijn toe te kijken en als ik je 1 advies mag geven: blijf ook vooral aan de zijlijn staan! Zij moeten dit onderling oplossen en jij bent niet degene die dit op moet lossen.

Je mag best aan beide partijen aangeven dat je moeite hebt met de situatie en dat je niet van plan bent om partij te kiezen, want het heeft ook invloed op jouw gevoel. Zoals ik je verhaal nu lees, lijk je partij te kiezen voor je moeder en persoonlijk vind ik dat altijd link. Snap best dat je kwaad bent op je zus en dat mag je ook best met haar bespreken, maar houd het dan wel bij jezelf. Heb zelf van dichtbij meegemaakt dat er zonder te praten partij werd gekozen voor 1 partij en dat zorgt eigenlijk alleen voor meer onbegrip bij alle partijen.

Sterkte met de situatie, want het is absoluut geen makkelijke situatie!

Deel Deze Pagina