hahah volgens mij vinden het erg meer het enorm spannend. bij de 1e had ik gewoon mijn telefoon op stil staan ... en bj de 2e ben ik 'snachts bevallen dan gaat niemand je lastig vallen moet wel zeggen bij de 1e belde er elke dag wel menen van enne is het begonnne .. daarom had ik ook vrij snel mijn telefoon op stil staan en ergens in de keuken la liggen :d hopelijk krig je snel het verlossende woord haha
MIjn omgeving vroeg zich de laatste dagen continue af of ik bezig was. Had na de 40 weken echt aan NIEMAND meer behoefte.Werd helemaal mensenschuw. Wou niemand zien of spreken dus telefoon stond gewoon uit. Ben uiteindelijk pas met 41+6 bevallen
Nope, nog niks . Ze is nu 40w 4dgn. Dus laat die kleine vent maar komen! We bellen idd wel elke dag, hoop dat ze daar niet gek van wordt. Daarom ben ik ook zo blij dat ik met 38 weken bevallen ben, toen belde nog niet iedereen zo vaak. (behalve mijn schoonmoeder dan) Weet nog wel dat ik van mij beste vriendin een smsje kreeg om me veel succes te wensen en met het bericht dat ze me niet elke dag ging bellen omdat ze weet hoe vervelend dat is. Dat smsje stuurde ze toen ze me aan het hechten waren, vond ik zo leuk!
een heel goede vriendin van me was 2 maanden na mij uitgerekend. Ik kreeg een smsje s morgens dat de weeen waren begonnen maar dat het nog wel een tijd kon duren. Nou ik vrat mezelf op zo lang duurt dat wachten dan. We hoorden de volgende dag dat ze bevallen was. Het was allemaal zo hectisch dat ze niet gelijk hebben gebeld (alleen de ouders) vonden we ook heel erg logisch. Het kan dus zijn dat ze er niet aan denkt (in mijn geval was ook mijn man die mensen hebben laten weten dat ik aan het bevallen was).Ze zijn natuurlijk met iets heel ingrijpends bezig . Misschien kun je je ouders anders bellen? heel veel succes met wachten. Spannend dat je tante word!!!
ik las net je laatste post. Duurt lang he het wachten helemaal als ze overtijd gaan. Ik hoor ook weleens dat als je geen zin hebt om elke dag allemaal smsjes en belletjes te krijgen op de uitgerekende datum dat sommige mensen zeggen 1 of 2 weken na de uitgerekende datum te gaan bevallen (dat dat dan hun uitrekendatum is).
Spannend hoor! Dat vind ik dan wel weer een voordeel dat ik met 36 weken bevallen ben Kwam voor iedereen als een verrassing, maar ja ook voor ons
Ik ben met 41 weken bevallen en heb een kwartier na de bevalling de mensen al lopen bellen samen met mijn vriend. Ik een telefoon en hij een telefoon haha. Maar ontopic, het wordt nu wel spannend he! 'T kan elk moment gebeuren. Zenuwslopend is dat he?
Net met mijn zusje gebeld, de weeën zijn begonnen . Nog wel heel licht, maar duidelijk aanwezig. Ze komen ook nog niet zo vaak, zo'n om de 7 minuten, dus het kan nog even duren. Maar ik ben mijn spullen al aan het pakken om morgen die kant op te gaan!
Ooooh spannend! Nu duurt het in ieder geval niet lang meer. Heel veel succes met afwachten! Hopelijk gaat het niet al te lang duren voor haar.
Nog niets gehoord, en ga haar nu niet meer bellen. Wil haar niet teveel storen nu. Ze heeft al een tijdje weeën, en sindsdien hebben mijn moeder, vader, zus broer en ikzelf haar al gebeld. Is al veels te veel dus laat haar nu maar met rust. We horen het vanzelf.
Oeh spannend meid!! Had mn telefoon expres thuis gelaten toen we naar het ziekenhuis gingen.. manlief MOEST van mij zijn telefoon wel meenemen.. hij heeft een foto van L. genomen toen hij net op mn buik lag en die naar mn schoonmoeder gestuurd.. toen mijn ouders gebeld, helemaal blij natuurlijk.. na de onderzoeken en navelstreng heeft hij de rest van de vriendenclub gebeld.. familie hebben we aan mijn ouders en schoonmoeder overgelaten.. had totaal geen zin in jubelende schoonoma's en tantes.. wij zeiden van tevoren dat we meteen zouden bellen als hij er was.. Nouja niet helemaal gelukt haha Succes met wachten en heeeel veel plezier als je de kleine aanwinst gaat bewonderen!
Owwwwww...spannennnnddd! Wij hebben iedereen pas na de bevalling gebeld! Zag het al helemaal voor me dat ze met zn allen gingen zitten wachten net als bij mn schoonzus! Haha! Wat wel heel leuk was...mijn man heeft op zn telefoon video oproepen en mn zwager ook...en toen heb ik dus mijn zus gebeld met een video oproep en heb ik Finn laten zien! Was wel speciaal zei ze! Als ik daar nu aan terug denk...echt een bijzondere dag! Hihi!
Ik wilde ook niet eens dat mensen wisten dat de weeën begonnen waren! Ik was 40 weken en 5 dagen en mijn moeder dacht al: Het is wel heel donker daarbinnen, gordijnen dicht. Haha. Je zult al wel bijna tante zijn nu toch? Of al lekker onderweg om te kleine te bekijken. Wat leuk!