Weet verder nog niks. Ze zou rond half 1 bellen om meer te laten weten. het is nu 4 uur en heb niets gehoord dus maak me daar natuurlijk weer druk om. Maar hoop gewoon dat ze heerlijk liggen slapen en daarom nog niet gebeld hebben.
hee, Suzie. Ik begrijp je onrust hoor! Een vriendin van me heeft iets soortgelijks meegemaakt. Heel moeilijk als je alleen maar langs de zijlijn kan afwachten. Je wilt daar zijn en iets betekenen, maar niet thuiszitten wachte op de telefoon. Ik wens je veel sterkte met het wachten. Veel liefs,
De kinderarts is inmiddels bij ze geweest en naar omstandigheden gaat het goed. Ismaïl heeft nog een snorretje, maar ademd dus wel zelf. Met mama gaat het ook goed, natuurlijk wel last van de bevalling, maar dat kan ook niet anders natuurlijk. Ook vandaag heeft ze de hele dag niet geslapen omdat ze steeds naar haar zoontje toe moest. Dus heb haar zelf niet meer gesproken omdat ze nu probeert te gaan slapen. (mag ook wel na bijna 40u wakker te zijn ) Dus we kunnen een beetje opgelucht ademhalen. Ze moeten nog wel even blijven omdat het niet duidelijk is waarom hij stopte met ademen. Maar het ziet er naar uit dat het helemaal goed komt!
dat was het wachten wel waard dan. Heel mooi dat het goed gaat met de kleine en met de moeder. Ja na 40 uur is het erg lekker om even te rusten. Hopelijk mogen ze snel gezond weer naar huis. is het duidelijk wanneer jij heen kan?
Wrs zaterdag. De kleine krijgt morgen nog een reeks onderzoeken, en dat doen ze liever met zijn drietjes. Goed te begrijpen, laat ze maar even rustig bijkomen. Dus als het goed is gaan we zaterdag kijken! Nu al zin in!
oo spannend kan me heel goed voorstellen dat je er zin in hebt! Ja nu kunnen ze nog even bijkomen met zijn drietjes. straks is het een drukte genoeg met de kraamvisite.
Fijn dat het de goeie kant op gaat, vind het altijd weer een wonder als alles goed gaat. Nou misschien morgen nog wat leuks kopen?? Veel plezier zaterdag
Heb de laatste weken zelf een luiertaart gemaakt. Die staat al in de auto. Wil m eigenlijk niet geven, ben er zo trots op ! Maar morgen nog even heerlijk baby shoppen. altijd leuk!
Nog steeds niets gehoord helaas. Heb mijn zusje niet een gesproken sinds Ismaïl geboren is! Baal hier wel van. Alleen via sms contact gehad, maar weet eigenlijk niet eens precies wat er aan de hand is. Gister zou ze bellen, maar uiteindelijk een sms gekregen. Vind dit zo raar. Mijn zusje heeft een kindje gekregen en krijg haar gewoon niet te pakken. Ze heeft nu natuurlijk wel wat anders aan haar hoofd, maar zelf mijn moeder en vader (dus ook die van haar) hebben haar niet gesproken of gezien. Misschien dat dit erg egoïstisch is van mezelf, maar maak me gewoon zorgen.
Dat is idd erg vervelend, maar je zusje zal ook wel in de stress zitten. Eerste kindje (voor zover ik kan begrijpen) en dan meteen al zo'n vervelende start. Ik zou persoonlijk ook geen behoefte hebben aan andere mensen en aan mijn man genoeg hebben. Maar goed, misschien kun je een bemoedigend smsje sturen, dat je aan haar denkt en snapt dat ze even tijd nodig hebt, maar dat je bezorgd bent? Gewoon eerlijk, maar wel lief zeg maar.
Jeetje....net het hele topic gelezen. Je bent een lieve en bezorgde zus hoor, kan ze heel blij mee zijn. Ik vind het echt keurig hoe jij je opstelt! Ik hoop dat je haar gauw kan spreken / zien. Veel sterkte met het eeuwige afwachten. Enne...GEFELICITEERD natuurlijk
Ik begrijp dat je je zorgen maakt. Het is jouw neefje! Dan maak je je natuurlijk druk om en wil je dat alles goed mee is, net als dat je dat wilt voor je zus. IN het ziekenhuis mogen ze niet met mobiele telefoon bellen en dikke kans dat ze heel erg veel bij hun kindje zijn. Je moet je voorstellen dat zij vast denken, dat jij (en miss ouders) morgen al komen en omdat dat nu al vast staat richten ze al hun aandacht op de kleine, want je ziet hun morgen toch? Dat jij aan de zijlijn staat en bezorgd bent, dringt niet helemaal tot hun door. Ze zijn helemaal vol van hun kleintje en hun zorgen om hem. Sms-jes zijn altijd goed en zullen ze zeker waarderen en wanneer ze kunnen ook echt beantwoorden.
Vandaag helaas niet kunnen kijken naar de kleine man. mijn zusje was ontzettend ziek . lag met hoge koorts in bed en kon echt niet op haar benen staan. Zo zielig! Dus ben maar lekker thuis gebleven. Zo is het voor haar ook niet leuk. Ze kan dan natuurlijk wel in bed blijven liggen, maar alleen met haar man in de huiskamer zitten is geen optie. Dus we gaan misschien morgen. Bel haar eerst even en dan zien we wel. Maar ze gingen nu naar de HAP en de vlk dacht dat ze wrs opgenomen zou worden. Zo sneu voor hun allemaal! En baal zo dat ik haar (ivm de afstand) niet kan helpen! kan hier een beetje van me afschrijven, dat scheelt. Bedankt meiden!
Hi lieve Suzie! Wat een toestand allemaal! Maar als ik het goed begrijp is je zusje met je neefje nu wel thuis? Dat is een goed teken! Hoe komt ze aan die hoge koorts? Heeft ze misschien een onsteking van binnen? Heel veel sterkte. Echt een rotsituatie voor je omdat je zo ver weg bent... Maar idd, je zusje boft maar met zo'n lieve zus!
oo wat erg allemaal. Maar wel gefeliciteerd met je neefje. Mijn broer had ook een zuurstoftekort bij de geboorte. Hij is gewoon helemaal normaal alleen met dingen leren is hij wat langzamer. zo konden wij bijv toen we 11 waren (voorbeeldje hoor want weet niet meer op welke leeftijd wij dat konden) de tafel t/m 10. En hij kon dat dan pas toen hij 14 was bijv.
Dat is jammer, maar als dat het ergste is prijzen we onszelf gelukkig denk ik! Als het verder maar goed met hem gaat! Gister waren ze nog naar de HAP geweest, en wat bleek!? Ze heeft een UWI. Dus nu heeft ze een ab en is weer lekker thuis. Dus dalijk Milan nog de fles geven en rijden we aan. Ben zo benieuwd naar het kleine ventje!
Hey Suzie, hoe was het vandaag bij je neefje? Heb je hem eindelijk kunnen bewonderen? En weten ze al wat meer over zijn "toestand" of krijgt hij de komende tijd nog weer meer onderzoeken? Hoop zo dat de schade echt meevalt en dat hij later gewoon goed kan meekomen op school. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat hij verder gewoon gezond is en blijft. Nou meid, geniet ervan. Ik wilde dat ik zo'n lieve zus had!
Hay suzie! Gefeliciteerd met je neefje, ik heb het topic helemaal gelezen, je bent een lieve zus hoor!!! Hoe was het vandaag? En hoe vonden ze je luiertaart? Hoop dat je neefje en je zus snel weer opknappen!! Liefs,
Nou, ook nog een urineweginfectie er bovenop...arme meid! Gelukkig is dat vaak met een AB gauw gesmoord. Ik hoop dat je lekker hebt genoten van je zus en kersverse neefje! Elmo