disney parijs.. zo leuk gehad!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brianda1980, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Hoi allemaal, wil dit toch even delen met jullie. We zijn voor het eerst met de auto daar disney in parijs geweest met onze kleine meid van 18 maanden. Oma ging mee als bedankje voor het oppassen al die tijd. Toen ik geboekt had kregen we opmerkingen naar ons hoofd van 'joh, beseft ze dat wel?' en 'is ze er niet een beetje jong voor?' (allemaal mensen die niet verder dan de hoek van de straat komen). Nou, mijn wijffie heeft GENOTEN! Ze ging helemaal uit haar stekker bij al die disneyfiguren in het hotel. We gingen met iedereen op de foto en ze vond het geweldig. Vooral in de rij voor een foto met Pooh. In die 45 min. heeft ze wel honderd keer pooh geroepen :p. Dat genietende smoeltje op elke foto was het dubbel en dwars waard. En ze is met een nieuw woord teruggekomen, Minnie. Dus het heeft wel degelijk indruk gemaakt. Soms snap ik al die opmerkingen niet. Ze hoort bij ons dus gaat ze gewoon mee en we hebben een geweldige tijd gehad. Dat is toch het belangrijkste?

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    tuuurlijk is dat genietten
    en is vaak k.tnijd als mensen zeggen is ze nog veel te klein voor.
    wij gingen met haar op vakantie toen ze 5 maandjes was en ze genoot gewoon op t strand in de schaduw en heerlijk mee het terras op veel wandelen enz.
    als jij en je man zich prettig voelen voelt de kleine dat ook.
    en het is toch geweldig om te doen.
    vind t wat anders als iemand 1 keer naar de dierentuin gaat met baby van paar maanden en als ze dan 2 of 3 is ze er niet heen willen omdat ze er al eens met kindje zijn geweest.

3. Wat fijn dat jullie het ook zo leuk hebben gehad.
    Wij zijn 2 weken geleden geweest met ons zoontje van 9 maanden. Ook hij vond het geweldig!!!
    De hele tijd lachen, en de muziekjes/lichtjes vond hij geweldig!!!
    Ik zou het zo weer doen!

Deel Deze Pagina