Ik besef het nog niet...lig nu in het ziekenhuis... goede echo gehad met tien weken, twee weken later een duidelijk kloppend hartje. Geen krampen gehad niets. Moet een windje laten, voel vocht lopen. Snel naar de wc. Ik voel een knapje en weet: dit is de vruchtzak... bloed en vruchtwater stroomt eruit. VK komt en belt de ambulance... en hier lig ik nu. Geen kindje meer... Voel nog steeds geen pijn (lichamelijk). Met mijn 43ste en al twee gezonde kinderen zal het er waarschijnlijk niet meer van komen dat er een derde komt. Zal de klap nog wel krijgen... Heb het gevoel morgen wakker te worden uit een slechte droom.... Maar helaas....
Oh wat vreselijk!! Enig idee wat de oorzaak is? Of ga je daar nooit achter komen? Heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies..
Bedankt allemaal! Jullie wbeterschapswensen doen me goed. Nee het kindje hebben ze niet kunnen bekijken, was niet meer te zien op de echo, waarschijnlijk al op de wc verloren en ik heb niets gemerkt... (luguber) Dus ik zal het nooit weten... Misschien is het wel flink gehandicapt geweest, maar een paar dagen geleden voelde ik nog beweging...Ik moet het los laten.
Wat vreselijk zeg Lijkt me ook wel moeilijk dat je je kindje niet hebt gezien. Ik heb het de laatste keer wel gezien, het viel net naast het toilet toen het vruchtwater kwam. Klinkt misschien gek, maar ik vond het heel mooi om te zien, we konden echt een soort afscheid nemen. Ik wil je heel veel sterkte wensen!!
Wat verschrikkelijk meid! Heel veel sterkte! Alleen een vraag, met 15weken is er toch echt al een baby van een 15cm,hoe kan deze door de wc verdwijnen zonder het gezien te hebben? Het is natuurlijk al vreselijk genoeg maar kan het me bijna niet voorstellen
Ik kan het me ook bijna niet voorstellen. Na het bloedverlies meteen de VK gebeld en daarna naar het ziekenhuis, daar was geen kindje meer te zien.. Het kan zijn dat het al eerder is overleden en dat de trapjes die ik dacht te voelen ook wat anders waren... Ik weet het niet, maar ik weet niet wat het anders kan zijn. Heb ook niks gevoeld...Dat is op zich ook vreemd...
Jeetje wat een verhaal!!! Wat verschrikkelijk verdrietig zeg!! Heel veel sterkte en wat moet het moeilijk zijn dat je je kindje niet eens hebt kunnen zien.