Whoehoeeee, We hebben ons huis vandaag op funda gezet en kreeg net al een bericht dat we een kijker hebben! As donderdag komt de eerste kijker al,! We doen de bezichtigingen zelf dus vind t best spannend! Iemand nog tips ?!
wat een super huis. ik zou en niets meer aan doen juist dat het er rustig uit ziet vinden kopers prettig wat ik wel altijd deed toen ons rijtjes huis te koop stond als er kijkers kwamen van te voren een cake ofzo maken voor de huiselijke geur in huis
Thanks! We willen een huis met een tuintje erbij (die hebben we nu niet) Goed idee van de cake...! Bieden jullie als je zelf bezichtiging doet de mensen dan ook koffie en thee aan? Of is dat iets geks?
jullie doen ook de bezichtigingen zelf ja.ik zou eerst even de rondleiding doen en daarna eens kijken of ze veel vragen hebben dan kun je eventueel alsnog koffie aanbieden
daarom deed ik heb met cake hoor wij hadden soms 3 per week kijkers (erg geliefd soort huis) daarom deed ik cake
okidoki ga ik smiddags ff een cakeje in mekaar flansen...heb je die ook gewoon aan de mensen gegevebn blusvrouw of is dat overdreven als ze koffie willen na de bezichtiging.... is je huisje ook al verkocht?
die was in 4 weken verkocht.ik zou toch eens kijken he geintresseerd de mensen zijn dan kun je ze toch gewoon iets geven ik deed het ook hoor
Wij hebben een tijdje terug een bezichtiging gedaan bij een huis en die bewoner deed het ook zelf. Wat wij niet prettig vonden is dat we het gevoel hadden niet open en eerlijk over het huis konden zijn. Als je namelijk iets negatiefs ziet kan je de bewoner kwetsen dus misschien een tip om ze alleen door het huis te laten gaan. Het vrouwtje wat wij troffen was ook erg overdreven aan het verkopen, ze verteld zelfs dingen waar we helemaal niks aan handen (waar ze haar beddengoed droogde enzo) Wat wij wel prettig vonden is dat we alles zelf aan de bewoners konden vragen over de buurt en over het huis. Misschien heb je hier wat aan.
spannend zeg wij hebben ons huis ook in de verkoop maar laten het doen via de makelaar en cake bakken 2 uur voor de kijkers komen het werkt echt haha alleen kwamen we niet uit op de prijs maar we blijven positief heel veel succes gr maria
Als je het huis naar lelystad ofzo kan verhuizen dan is het verkocht Nee geintje maar wauw zo een willikwel! (wij zijn van plan als de kleine er is toch maar eens aan n koop huis te beginnen)