Ik ben nog vroeg maar ik heb echt geen idee wat voor naam we deze baby moeten geven. Zowel meisjesnamen maar ook jongensnamen vind ik erg lastig. Ik houd niet van geknutselde namen, zeker geen Y of volkse namen en ook het liefst geen naam dat begint met de S, daar hebben we er al twee van Hebben jullie leuke namen die we kunnen overwegen?
Ava Chloë Gwen Iza / Ize Jazz / Jess Juul Kae Lexi Loa Noé Tara Veda Vive Xoë Lux Kes Boet Brent / Brett Daaf Faas Flinn Ian Kai Kobe Lenn Lowie Manu Nio Ole Pim Raf / Ravi / Riff Vigo
Iris Emma Norah Evie Lena Vieve Veerle Vera Flore Julie Ilse Babet Thirza Isa Dana Aniek Jente Jula Romee Bente Rosa Mette Nele Mirre Amber Myrte Tessa Anouk Merel Manon Raff Dex Kai Jens Loek Tuur Twan Mats Luuk Mink Noud Brent Lux Vigo Fedde Lieuwe Roan Noah Fijs Finn Flynn
Anne, Cato, Dana, Elin, Ella, Flore, Iris, Jade, Juna, Lauren, Lola, Lotte, Luna, Nina, Pippa, Rosa, Tessa, Vera Bram, Brent, Cas, Daaf, Daan, Dex, Finn, Jens, Joep, Jort, Koen, Lars, Lenn, Luuk, Mats, Moos, Nox, Pim, Quint, Raf, Tom, Vic, Wes
Esmee Hannah Laura Lauren Vivian Vieve Anna Bente Jule Jula Milla Maeve Tara Iselle Isabeau Elodie Celeste Lowen Loic Julan Irmin Otis Owen Luke Lucas Milas Rodin Quin Thije Aaron Nilo Fender Tobin
Iselle vind ik een prachtige naam, die staat inderdaad op het lijstje. Zo had ik onze tweede dochter bijna genoemd maar onderweg naar het ziekenhuis wisselde mijn man ineens Celeste gaat er ook op! Ook hier geen jongensnaam die ons aanspreekt. Ik hoop nu heel hard dat het een meisje wordt
Jongensnamen zijn ook vreselijk haha... Ik heb ongeveer 2 namen op mn jongenslijstje Leuk dat Iselle en Celeste er op staan!