Wij hadden binnenin een regeltje: Liv laat haar broertje graag aan iedereen zien, maar bel eerst even anders slaapt hij misschien"
Wij hebben op het kaartje een zin geprint die Y een keer tijdens de zwangerschap tegen mijn buik zei toen S er nog in zat: 'Hoi baby-broertje, wat ben je lief!'
Wij hadden iets als 'Ontzettend blij zijn wij met de geboorte van onze dochter en zusje NAAM' gevolgd door de namen van ons + de oudste dus.
Ik ben zelf niet zo van het spreken voor kinderen die zelf niet/nauwelijks kunnen spreken, dus ik zou het zelf gewoon alleen bij de naam houden. Het gaat om de nieuwe baby, niet om broer of zus. Wat ik wel leuk vind zijn illustraties van families. Bijv. 2 grote olifanten, een kleinere olifant en dan een baby olifant. Of 3 puzzelstukjes en dan een nieuw puzzelstukje ernaast.. Dat soort dingen.
wij hadden wel een gedichtje wij vonden het juist mooi om onze dochter erbij te betrekken op het kaartje in gedichtvorm omdat zij al jaren roept dat ze een broertje of zusje wil......zij keek ook onwijs uit naar het moment dat haar broertje geboren zou worden. jouw handje in de mijne zo gaan we hand in hand als broer en zus een ijzersterke band ik ben alweer wat groter en jij bent nog zo klein maar ik hoop dat wij voor altijd elkaars vriendjes zullen zijn. verder staat er nog in het kaartje je bent een wonder zo klein zo kwetsbaar zo mooi zo welkom...
Kinderen krijgen ging bij ons in eerste instantie niet zo makkelijk, dus het was extra bijzonder dat we nog een kindje kregen. Wij hadden het wel subtiel vind ik, aan de linkerkant: Zo welkom Ons tweede wonder Zusje van Eva Zo bijzonder En rechts boven de andere tekst: Zo lief Zo nieuw Zo wonderlijk En toch al zo vertrouwd En onderin stonden onze namen en daaronder: Grote zus: Eva Nu was onze oudste al dol op haar zusje voordat ze geboren was. En dat is nooit veranderd . Jongste was een huilbaby maar oudste heeft dat echt nooit als een probleem ervaren. Echt zo fijn!