Hoi allemaal, Of het ligt aan de hormonen, ik weet het niet... Maar we komen er maar niet uit. We verwachten begin Februari onze 2e dochter en kunnen maar moeilijk uit de naam komen. Wij hebben beide een korte naam met 1 lettergreep en onze dochter heet Pien. Tot nu toe hebben we op ons lijstje staan: Jet Liv Fem Evi Jula Saar Welke vinden jullie het beste passen bij Pien? Of heb je eventueel nog een ander idee? Super bedankt alvast voor de hulp!!
Pien en Saar vind ik mooist uit jullie lijstje. Dit zijn andere ideetjes: Pien en Suus Pien en Nel Pien en Lot Pien en Noor Pien en Maud Pien en Floor Pien en Kaat Pien en Aaf Pien en Bes Pien en Dot Pien en Eef Pien en Fleur Pien en Loes Pien en Flo Pien en Fran Pien en Roos Pien en Trees / Truus
Ik dacht ook direct aan Saar! Andere suggesties: Pien en Flo Pien en Siel Pien en Miek Pien en Maud Pien en Fleur Pien en Loes Pien en Roos Pien en Suus Pien en Rein Succes, Emilie
Uit jullie lijstje vind ik Jet, Fem en Saar er het best bij passen. Fem en Saar vind ik het leukst Anke Anne, Anna Babet Cato, Caro Eef, Eefje, Eva Elke Ellie / Elly Elma Else Emma, Emmy / Emmie Fee Floor, Flore, Floortje Gitte, Gitta, Githa Hanne, Hanna Ida, Ina, Ima Ieve Ilse Inge Iris Isa, Ise / Ize Janna, Jana Jip Jonne Josje Juul Kaat, Kaatje Lea Loes Lore Lorijn Lot, Lotte Lune Luus Maud Meike Merel Mia Nieke Ninthe Noor, Nore, Noortje Robijn Roos, Rosa Sam Sanne Sara Silke, Sille / Cille Sinne Sterre Suze, Suus Tessel, Tess Veer, Vera Veerle
Pien en Saar vind ik de leukste optie. Pien en Pip Pien en Noor Pien en Lies Pien en Mies Pien en Loek
Uit jouw lijstje vind ik Saar het leukst samen klinken. Ik ken ook een Pien en een Maud. Vind ik ook erg leuk samen klinken! Of Pien en Lot?