Zusje op zich zelf, wat te geven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo!

Mijn zusje is op voor het eerst op zichzelf gaan wonen en nu wil ik een leuk pakketje voor haar maken. Wat zal ik er allemaal in kunnen doen? Alles voor in huis heeft ze eigenlijk wel, dus kan niks voor haar huisje halen.

Bedankt voor het meedenken :)

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Misschien iets van een leuk kookboek? En dan van één recept (waarvan je denkt dat zij 't lekker vindt) alvast alle ingrediënten halen.

3. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Leuk mandje met flesje wijn, kaasje, toastje, salade etc. voor een gezellige avond thuis of een beautypakket met haar lievelingsdouchegel, shampoo, scrub etc.

4. Wij hadden van mijn zus toen een 'overlevingspakketje' gekregen:

wc rol
    wc reiniger
    wat lekkers voor 's avonds
    schoonmaakmiddel
    afwaskwast

en dat soort dingetjes...

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou een leuke mand maken met dvd's, tijdschriften, leuke bon zodat ze zelf nog wat leuke spulletjes kan kopen voor in huis, lekker stukje kaas en worst, toastjes, flesje wijn.... en dan samen die mand nuttigen onder het genot van een wijntje en een dvdtje! ohja een lekkere deken voor op de bank!

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Kookboek inderdaad! Je hebt van die leuke "koken op jezelf" boeken. Verder:
    -woontijdschrift
    -naambordje voor bij de deur
    En de al genoemde pakketjes. :)

7. Anice

Anice Niet meer actief

Ik zou ook gaan voor een leuke verrassingsmand met diverse spulletjes.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    net als de rst idd zegt alllerlei normale gebruiksspullen mooi inpakken. echt van die dingen die je niet nodig bent als je nog thuis woont. dus je eigen wc papier, schoonmaak middel, poetsdoekies, afwasmiddel. ook kookboek met schort ed doet het leuk

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wat leuk voor haar gefeliciteerd! Ik woon alweer 2 jaar samen wat gaat dat hard allemaal. Is ze een theeleut? misschien kun je zo'n leuk pakketje maken daarvan en daarbij misschien eventueel cupcakes?

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Heb ik ook gekregen op het laatst hihi vond het leuk om te krijgen want het was erg gebruikbaar.

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik kreeg toen een heel handig koffertje met ;
    scharen
    schroevendraaier
    wat simpel gereedschap
    zaklamp

Klinkt misschien duf, maar ik heb er heel vaak gebruik van gemaakt! En als je het een beetje leuk inpakt?

12. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Toen ik voor de eerste keer echt het huis uit ging samen met mijn ex kregen van zijn ouders een winkelmandje gevuld met dingen waar je niet zo aan denkt.Zout peper zat er ook in maar ook nootmuskaat en kruiden waar je niet zo gauw bij stil staat.Eerste basis voor schoonmaken zoals doekjes,ontkalker ed waren er ook in te vinden en moet zeggen dat ik het het fijnste kadotje was wat we kregen haha.

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kun je geen schoonheidspakket maken; badbruisbal, douchegel, voetbruistabletten, maskers, dagcreme enz.

14. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik kreeg ooit een springvorm en theeglazen, voor als ze voor de eerste keer op visite zouden komen. Kun je natuurlijk ook geven met meteen de appeltaartmix en theezakjes erbij.

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij kregen de eerste boodschappen van iemand als 'samenwoon cadeau'. Erg leuk, gezellig samen boodschappen doen!

Deel Deze Pagina