@ kleineFee: Summer was de naam die haar moeder haar had gegeven. Mijn man en ik zouden er nooit opgekomen zijn, maar we waren gelijk overtuigd. Haar naam is gewoon Summer. Ons zonnestraaltje, zij die ons de zomer bracht
Snif...wat mooi dat jullie die naam gehouden hebben. Ik ken natuurlijk jullie verhaal niet, maar ik vind het heel mooi.
Wow marjah, heb je zolang gevolgd overal en nergens. Maar dit is helemaal langs mijn heen gegaan wat ontzettend vet zeg!!! Super gefeliciteerd! Alvast heel veel genietmomentjes met zijn 4en straks toegewenst!
Wat mooi dat je alsnog spontaan zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik dacht aan Meredith. Addison. Olivia. Pearl. Stella. Lara. Faye. Enne, in jullie situatie kun je de naam Summer ook een beetje loslaten. Gewoon, wat vinden jullie mooie namen? Hoe had je een dochter altijd al willen noemen? Als het dan niet al te raar staat bij Summer, neem dan gewoon die naam.
Ik vind Lily een mooie naam. Geniet nog van de laatste loodjes en straks veek geluk, gezondheid en veel liefde voor jullie nieuwe dochter en voor Summer natuurlijk ook.
Wat mooi dat jij zwanger bent! Gefeliciteerd!!! Lily en Annabelle kwamen al voorbij en vind ik ontzettend leuk. Verder vind ik Violet, Coco en Josephine ook erg leuk.
Bedankt voor de input dames! Ik ben toch zelf ook wel benieuwd wat het gaat worden, we zijn er dus ook niet uit Maar mijn man kwam nu ineens met een naam op de proppen die ooooooooooit al eens op mijn lijstje heeft gestaan (en ik alweer weggestreept had). Wie weet wordt dat "de naam"! of toch een ander We komen er zeker uit! (dat is in ieder geval een ding dat zeker is) (al wordt het "weetikniet" of "dingetje") (je moet immers wat aangeven bij de burgerlijke stand
Nu word ik toch nieuwsgierig! Wacht niet te lang. Hier iemand op het forum kreeg een ware namencrisis toen ze in de kraamtijd nog een naam moest verzinnen tussen de kraamtranen door! Trouwens ook iemand die er heeeeeeeel lang op heeft moeten wachten en toch nog een spontaan wonder kreeg nadat ze was gestopt met behandelen.
Oh ja, als onze Lars een meisje was geweest dan hadden wij de naam Mila uitgekozen. Deze naam betekend groot wonder. Wat in jullie situatie ook zeer van toepassing is.