Marjah, van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig wonder! Ik heb de afgelopen jaren altijd in stilte meegelezen en meegeleefd met je op zp. Ben dan ook super blij verrast je topic hier te lezen. Geniet van de laatste loodjes en alvast veel geluk gewenst voor jullie vier!
@Aquilegia: hihi ik geloof dat ik deze persoon persoonlijk ken. Wat een drama! Maar ik heb goed advies gekregen van de dame in kwestie Manlief is nog even weg, maar vanmiddag hebben weer even de tijd genomen om wat babydingen af te handelen (lees: wieg moet nog in elkaar), box op goede hoogte etc., maar ook naam en tekst op het kaartje zullen voorbij komen) @iedereen waarvan ik lieve berichtjes heb gekregen over meeleven in de afgelopen jaren: Dank jullie wel! Zonder steun, hier op zp, zou ik nooit zover zijn gekomen en zou de weg veel zwaarder zijn geweest. Adoptie is mooi, dit is mooi! Maar het belangrijkste is dat dat we zo ontzettend kunnen genieten van ons meisje dat er na zoveel hoop/wanhoop/vrees/doorzettingsvermogen is gekomen. En straks.... kunnen we genieten in het kwadraat van onze twee prachtige meiden! Ik kan niet zeggen dat "het"altijd lukt, als je maar door zet... Ik wilde dat ik dat kon. Maar verken wegen die je nooit voor mogelijk had gehouden. Zie ze niet als een mislukking of einde, zie ze als een parallelweg tijdens je behandelingen. Ons gaf het juist heel veel rust, dat we adoptie achter de hand hadden. En zoals ik al zei, adoptie is geen einde, maar een parallelweg, wat op een gegeven moment voor ons dé weg werd. Elke dag zijn we nog dankbaar voor de keuze die we jaren geleden, volledig aan het begin van onze mmm-carriere) maakten. En echt, als je ons moppie ziet, dan ben je spontaan verkocht! Nu zelf zwanger en ik weet gewoon dat er geen verschil is, elk kindje wat afhankelijk is van jou, zal je hart laten smelten. Ik kijk er echt naar uit totdat dat weer gebeurt. Een paar weekjes wachten (of minder ).
Haha Ik geloof niet dat ik ons kind alice moet noemen. Ik krijg dan ruzie met mijn schoonmoeder Maar bedankt voor het meedenken
Oh Marjah wat geweldig dat je zwanger bent. Heb je een tijdje gevolgd en lees ineens dit. Ontzettend gefeliciteerd. Hmm namen zijn moeilijk. Ik vind dit wel leuk,wie weet heb je er iets aan. Ik zou persoonlijk namen als June,Daisy etc vermijden want daar krijg ik een jut en jul gevoel van.. Caris Gwenda Sophie Meta Ik noem maar wat
Juulzon en Strijkkraal Marjah moest spontaan janken van je stukje hierboven. Adoptie lijkt me prachtig. Ook al is het niet biologisch je kindje,je houdt er net zoveel van als je eigen kindje. Helaas is adoptie niet voor man en mij weggelegd aangezien ik een psychisch verleden heb kan ik dat in NL vergeten. :x ik zou het wel willen proberen maar het heeft toch geen zin.
Wat denk je van Paige? Of Sage? Of zijn jullie er al uit ondertussen? Enne.. wat een fantastisch verhaal!!
Misschien zijn de namen al genoemd (sorry!), maar hier zijn nog wat ideetjes: Summer en Pippa Summer en Lucie Summer en Rachel / Racquel Summer en Ava Summer en Olivia Summer en Rose / Rosie / Rosalie Summer en Mila Summer en Nora(h) Summer en Sienna Summer en Kate Summer en Lola Summer en Sophia Summer en Lina Summer en Fenna Summer en Nova Summer en Isa Summer en Loïs Summer en Elisa Summer en Ellis Summer en Stella Summer en Alicia Summer en Lily Summer en Chloë / Chloé Summer en Milena Summer en Annabel Summer en Lauren Summer en Vienna Summer en Lou Summer en Isabel Summer en Romée Summer en Leona Summer en Babet Summer en Billie
Mooi om je achtergrond te lezen. Zo te zien is dit meisje echt een wonder. Ik ben erg benieuwd welke naam jullie haar gaan geven.