zusje voor Summer. Hellupppp!

Discussie in 'Babynamen' gestart door marjah, 27 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jdpcd

jdpcd Actief lid

3 sep 2014
    469
    0
    0
    Summer & Sarah
    Summer & Sugar
    Summer & Livia
    Summer & North-Noé

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

Beetje een apart idee om je kind June te noemen.
    Ik kan uit de banner van TS niet opmaken of ze nu 4 dagen overtijd is en nog 9 maanden moet (dan zit je met de uitgerekende datum op een grensgevalletje van eind mei begin juni) of dat ze al bevallen had moeten zijn.

3. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vier dagen over tijd betekent in dit geval dat ze op het punt staat om te bevallen (of het kindje is er al en ze heeft haar banner nog niet bijgewerkt). Ik vind June niet zo'n rare naam, past mooi bij Summer. En moet je persee in juni geboren worden om June genoemd te worden?

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Summer & Jolie
    Summer & Lis
    Summer & Julie
    Summer & Kelly
    Summer & Haley

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Zwaai!!!

Na even een hele emotionele tijd (bevallen na 8 jaar aanklooien in de mmm en adoptie is niet niks) wil ik jullie toch even een update geven.!

Onze prachtige dochter is nu zo'n 3 weekjes oud en doet het super! Ook met mij gaat het lichamelijk gezien prima, maar ik heb wel even moeten leren beseffen dat het echt zover is. Ons meisje is geboren! Echt ... ik heb een paar weken nodig gehad om gewoon ook toe te geven hoe bang Ik wad tijdens de zwangerschap en dat ik ontzettend lang heb gedacht dat er vast nog wel wat fout zou gaan.

Haar naam is Z.o.ë. (svp de naam niet gewoon spellen ... normaal gesproken ben ik behoorlijk anoniem bezig geweest op zp, maar had al wel zonder na te denken summers naam op zp gezet. Stom!!!)

deze naam stond wel op mijn lijstje, maar manlief had deze naam volledig afgeschoten. Ineens kwam hij maanden later zelf met deze naam aan.

In ieder geval, bedankt voor het meedenken!!! Ik heb er zeker wat aan gehad :)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat fantastisch dat jullie 2e dochtertje geboren is! :):):):):):):):)Van harte gefeliciteerd! Naast de zonnige betekenis van de naam van jullie eerste kind, is dit een prachtige betekenis: "l.e.v.en.". - vooral in jullie situatie.

Wij hebben ook lang gewacht, hoewel niet zo lang als jullie. Dus ik begrijp je gevoelens maar al te goed. Ik ben ook zowel bij mijn gezonde dochter als bij mijn zoon (vooral bij hem) nog lang bang geweest dat het fout zou gaan. En dan... zijn ze er... gezond en wel... dat is op dat moment zo emotioneel!

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie meisje! Geniet van deze bijzondere periode! :)

8. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Marjah! Het is jullie zo gegund. Heel leuk om de naam die het uiteindelijk is geworden te lezen. Super mooie naam én een mooie combi met de naam van je andere dochter. Geniet ervan en ik wens jullie een hele mooie toekomst.

9. Purplebee

Purplebee Actief lid

4 dec 2013
    455
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Marjah met jullie dochter! En wat een mooie combi is het geworden, de namen van jullie 2 dochters. Hopelijk kan je nu lekker gaan genieten en alle zorgen van de afgelopen 8 jaar achter je gaan laten...

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Leuk dat je nog even laat weten hoe ze heet. :)
    Kan me wel voorstellen dat je nog moest wennen. Het is natuurlijk ook heel ingrijpend om zwanger te zijn en te bevallen, en in jouw situatie helemaal.
    Ik hoop dat je nu kunt genieten van je 2 meiden. Veel geluk!

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Gefeliciteerd met je dochter en leuk dat je even een update geeft.
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina