Lieve mensen, Nadat ik 4 maanden geleden door de pil heen zwanger ben geraakt, en dit is geeindigd in een missed abortion, ben ik gestopt met de pil. Ik temperatuur nu 3 maanden om te bekijken wanneer mijn eisprong plaatsvindt, op advies van mij gyneacoloog omdat hij zou exact mogelijk wil weten hoe ver ik zou zijn mocht ik weer zwanger zijn. Ik heb een cyclus van 40 dagen (lang), dit kon volgens de gyn. geen kwaad. Mijn eisprong heb ik tot nu elke keer op dag 26 gehad, zo ook deze maand. Alleen begon ik op dag 32 (5 dpo), heel licht roze te verliezen. In de morgen van dag 33 werd ik wakker en moest naar het toilet rennen omdat er dus daadwerkelijk donker bloed was. Dit hield aan tot dag 34, en nu is het weer geheel weg. (ik zit nu op dag 35). Is dit wat je noemt een tussentijdse bloeding (kan dit zonder pil gebruik?), moet ik dit bestempelen als ongesteldheid en gaat mijn nieuwe cyclus dus in op dag 33, of heb ik nog kans dat dit een innesteling is geweest? Het bloed was wel wat minder dan ongesteld zijn, maar niet gering. Ook zaten er geen stolsels in. Ik hoop dat jullie hier ervaring mee hebben of me tips kunnen geven hoe nu verder met mijn cyclus? Want ik kan zo op internet niet vinden wat ik hiervan moet denken . Alvast super bedankt! Liefs Charl
Vergeten te zeggen dat mijn temp ook dag 33 en 34 van 36.8 naar 36.4 is gezakt, nu (dag 35) zit het weer op 36.8...