Ik heb deze week ovutests van Sensitest besteld. Nu Heb ik hier op t forum gelezen dat je voor je test 4 uur niet mag plassen. Dit staat echter helemaal niet vermeld op de gebruiksaanwijzing van de tests. Heeft iemand hier ervaring mee? Thanks!
Ik heb ze ook gebruikt! Elke dag om half 1 een test gedaan! Zie resultaat in mijn album! Dat 4 uur ophouden heb ik NIET gedaan. Maar geen ochtendurine gebruiken!
Ik heb ze deze ronde ook gebruikt en ook niet 4 uur mijn plas opgehouden, want dat hoefd niet. Maar ze werken wel want je ziet het resultaat aan mijn banner. Suc6 deze ronde en ik hoop dat je hetzelfde geluk zult hebben. Groetjes Jessie33
Ok, denk nl. dat ik dat 4 uur niet plassen ook niet ga halen! Die tests bij jou zien er duidelijk uit...ben benieuwd, hoop voor je dat t gelukt is! Zijn er nog anderen die hier ervaring mee hebben...vast wel, toch?
Ik voelde juist niks echt helemaal niks. En anders voelde ik van alles, maar ik kreeg wel vlug een oer gevoel dat het raak was. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes Jessie33
Dank je wel! Ik had wel posi ovutesten! Vanaf dat moment hebben we ons suf geklust whahahahwhahhhwa. We hebben echt gelachen, ben blij dat we het nog leuk kunnen houden.