ZI donor gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loanth, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loanth

loanth Nieuw lid

28 sep 2011
    1
    0
    0
    zoontje
    gelderland
    Hallo ik hoop dat iemand mij kan helpen ,ik ben op zoek naar een ZI(zelf inseminatie) zaaddonor.Maar overal ben ik op sites ana het kijken bammam stilverlangen etc maar als iemand hier ervaring heeft met een goede en betrouwbare donor kun je mij dat dan laten weten? hou wel van licht getinte mannen maar blank mag ofcourse ook.Als hij maar geen rare psychische afwijkingen heeft of ziektes ,liever geen roker.gr en hopelijk tot mails:)

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    je kan je voor IUI aan melden ?? maar dat zal je met een omweg moeten regelen denk ik.

en inderdaad op de sites kijken waar je daarvoor terecht kan bij de beste instanties. je kan ook goede vrienden vragen ??

maar het beste is toch via de instanties te werk te gaan om een goede en schone donor te ontvangen ..

ik wens je succes alvast

gr

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Zoeken zoeken zoeken! Het is erg moeilijk om iemand te vinden die betrouwbaar is. Stilverlangen enz. is allemaal 1 clubje vieze mannen, moet je niet mee in zee gaan.
    Je kan tegenwoording zonder wachtlijsten terecht als je zelf een eiceldonatie doet. Misschien is dat een optie?
    Verder zou ik echt in je omgeving zoeken en anders HEEL goed kijken waar je aan toe bent! Het is een raar wereldje! (ja spreek uit ervaring!)

Deel Deze Pagina