Pffff, dan heb ik het niet over maagzuur. Stap net over naar een nieuwe zorgverzekeraar omdat mijn oude zorgverzekering duurder werd en minder vergoede tbv mij en onze beeb straks. Ben 24 maart uitgerekend dus ik vraag nadat alle gegevens netjes in de computer ingevuld zijn of ik straks het kraampakket kan aanvragen (wat deze verzekering dus wel zou vergoeden) "Nee, sorry mevrouw.. Het kraampakket kan alleen vóór 6 maanden aangevraagd worden" Dus ik zit mezelf net aanvullend te verzekeren en heb nog geen recht op een kraampakket Zuur....
He wat balen! Welke verzekering heb je nu, de nieuwe? Want ik stelde deze vraag hier op het forum een paar dagen geleden, en daar vertelden me een paar meiden dat het wél mogelijk was.
FBTO Ik heb er al een mailtje tegenaan gegooid om te vragen of het echt niet mogelijk is om het alsnog aan te vragen.. Ben pas 24 maart uitgerekend, had echt niet gedacht dat ik het pakket al zo vroeg ik huis zou moeten hebben. Nouja we besparen nu toch 20 euro per maand dus hebben we dat kraampakket er straks wel uit.
Dat is inderdaad zuur. Ik ben 9 maart uitgerekend en ik hoopte ook een kraampakket te krijgen van mijn nieuwe verzekering (Ditzo). Volgende week eens bellen...
Het staat ook niet op de website dat je het pakket voor de 6e maand aan moet vragen (had dus ook niet gekund omdat je maar een keer in het jaar over kan stappen) Het stond wel in een gedownloade pdf met algemene voorwaarden. @Pickle: Ja zou zeker even bellen of het nog kan..
Ik heb hier niks hoeven aan te vragen, ik heb alleen bij mijn zorgverzekeraar (CZ) hoeven te melden dat ik zwanger ben en ik heb vanzelf mijn kraampakket thuis geztuurd gekregen. En daarvoor al allerlei informatie ed.
Ik ben ook 24 maart uitgerekend en heb ook nog geen kraampakket binnen. Nou zit ik bij CZ en weet ik van vrienden dat hij vanzelf opgestuurd word (bij verzekering doorgegeven dat ik zwanger ben). Wel vreemd dat je het voor 6 maanden moet aanvragen want er is nog tijd genoeg om zoiets op te sturen. Zou er zeker werk van maken!
Hmm, da's inderdaad zuur. Ik kreeg juist bericht dat ik niet eerder dan in de zevende maand het pakket kon aanvragen (De Friesland) Dus dat is dan ook weer bij iedere verzekeraar anders Maar mooi k*t dus.
ik zit bij anderzorg hier zijn de premie's erg laag maar moet je dat soort dingetjes zelf kopen (nou WAUW das ook wel iets van een 25,- ofzo) mocht t niet meer kunnen lukken, bij prenatal verkopen ze de pakketten ook voor 30 euro zag ik laatst toevallig
O goed dat ik dat weet, ik stond ook op het punt om over te stappen naar FBTO maar nu zoek ik even verder.
Dat is inderdaad erg zuur. Gelukkig mag je daar in tegen nog wel een pretecho laten doen twv 100 euro dus dat is dan wel weer leuk Ik ben ook net overgestapt naar Fbto en het gevraagd en dit was geen probleem. Maand later uitgerekend.
Hey Liftrasa, jij ook hier! Gezellig! Nou ik heb het nog niet opgegeven hoor 2 januari hang ik gewoon weer aan de telefoon of er echt niet iets geregeld kan worden? Bedoel had ik dan moeten zorgen dat mijn kindje een maand later geboren zou worden ofzo??
Lees wel veel hier maar reageer niet zo gauw Behalve vaste topics. En inderdaad gewoon weer bellen 2 januari, er moet toch wat te regelen zijn !!
ik ben verzekerd bij izz en heb mijn pakket in huis ekreen toen ik 6mnd was moest er wel aanvullend voor verzekerd zijn anders kreeg ik niks maar ben gelukkig goed verzekerd veel s6 ermee!
raar tegen mij zeiden ze gewoon dat ik het na 1 jan kon aanvragen ben 18 jan uitgeteld. Ik heb hem niet nodig want ik heb er al 1 van cz. Je kan hem op internet aanvragen misschien gewoon doen dan zie je wel toch
Ja, krijg net een mailtje (van een vrouw! haha) als ik het pakket in de eerste week van januari aanvraag dat het verder geen probleem is! Dus het is opgelost ik ben weer helemaal tevreden!!
ik ben ook naar fbto overgestapt. Ik was 22 februari uitgerekend maar ik heb mijn kraampakket nog gekregen van mijn oude verzekering.