Wanneer kopen jullie zomerschoentjes voor jullie kids ? Ik hoorde van een vriendin dat zij al zomerschoenen had gekocht voor haar dochtertje. Ik was daar nog helemaal niet mee bezig En vraag me dan ook af je weet toch niet welke maat ze hebben. Of kopen jullie gewoon een maatje groter voor de zomer ?
Ik koop ze pas als het echt wat mooier weer wordt. A.s weekend ga ik voor nieuwe dichte schoentjes voor mijn zoontje en dan krijgt hij er later nog een paar sandaaltjes bij, waar hij dus lekker met zijn blote voetjes in kan.
Ik ga ze nu ook zeker niet kopen. Wie weet groeien haar voetjes ineens heel hard of misschien blijft ze wel een tijdje de maat houden die ze nu heeft. Ik ga pas shoppen als het lekker weer wordt/is.
Ik ga ook pas wanneer de schoentjes van nu te klein zijn geworden, eerder echt niet. Die dingen zijn duur zat en straks past ze ze niet meer. Ik zou nog ff wachten.
ik koop ze pas als het nodig is mijn oudste had soms in een paar maanden tijd 2 maten groter dus ik ga nu niet gokken welke maat mijn jongste in de zomer heeft
Omdat voetjes vaak groeien met 'scheuten' is het niet verstandig om al zover in het voren schoentjes te kopen.
Ik ben vandaag wezen winkelen en zag inderdaad hele leuke zomerschoentjes, volgens de verkoopster kon ik ze dus best van te voren kopen... Nou, ik dacht, mooi niet... straks passen ze niet meer... de eerste schoentjes waren ook met 3 weken te klein, dus waarom zou ik nu al zomerschoentjes kopen? Kan ik ze straks weer wegdoen, zonder dat ze zijn gedragen... Ben dus blij dat ik mijn dochter eens niet mee had...
hmm ik heb echt supergweldige sandaaltjes gezien bij dolcis portemonnee jeukt! maar ik wacht toch maar eventjes i mean.. over 2/3 maanden is het ook nog steeds leuk om schoentjes te kopen
Ik koop ze meestal net in april, want dan kunnen die winterlaarzen echt niet meer van mijn dochter als het ineeens warm word. Maar voor mijn zoon heb ik lage bruine schoenen en daar wacht ik nog mee, eerst die maar afdragen. En zeker als je kindjes nog klein zijn, dan kan ze 2 maten per seizoen hebben is mijn ervaring hier.
Ik heb bij scapino een paar schoentjes gekocht. Zo leuk en zodra het een beetje mooi weer is en ze voorjaarskleding aankrijgt is het geen gezicht meer die laarsjes. Ik verbaas me er altijd over dat als je iets te laat bent ze niets (leuks) meer hebben. In november waren er ook amper meiden schoenen te krijgen hier. Ja zeiden ze in januari krijgen we de voorjaarscollectie binnen.
Nou lekker handig is dat he... alsof je daar wat aan hebt als ze nog de hele winter door moeten en hun andere schoentjes te klein zijn geworden! Zo zijn wij toen stad en land afgeweest voor zwembandjes (we gingen begin september naar Kreta), ze waren nergens meer te verkrijgen en steevast krijg je als antwoord dat het seizoen voorbij is... eeehmmm ik weet niet hoor, maar het is bijna 30 graden buiten! Bovendien heb je toch ook zwembaden in Nederland? Nou ja, gelukkig hebben we ze bij de Perry nog gevonden.