Zoals jullie kunnen zien ben ik morgen 17 weken zwanger.. Ik heb veel last van groeipijnen gehad, en ik merk wel dat het deze keer allemaal veel sneller groeit dan de eerste keer.. Klopt het wel dat mijn baarmoeder nu al bij mijn navel moet liggen? Want die zit echt al tot bij mijn navel, net iets erboven al, maar ik hou het maar op bij mijn navel. Dan weten jullie hoever ik bedoel! Liefs
ik heb er geen zicht op,sorry ik hoorde gister bij mij dat de baarmoeder 2 vingers boven me schaambot uitstak,wat mij weer erg laag lijkt voor 13weken maar of je al met 17weken tot je navel moet zitten,hoop dat iemand je er antwoord op kan geven
Hoi meimama Heb al vaker gelezen dat bij volgende zwangerschappen de baarmoeder sneller groeit dus zou me geen zorgen maken. iniminie, das heel normaal hoor 2 vingers boven het schaambot bij die zwangerschapsduur
ja ik weet wel dat het sneller gaat bij een tweede.. maar ik vind het zo hoog. Heb ook heel veel groeipijnen en nu al last van mijn bekken en rug.. Maar bij mijn navel vind ik best hoog..
ik voel mijn kindje trouwens ook al hoog, bij mijn navel dus! En met de angelsound hoef ik maar daar te luisteren of ik heb het hartje gevonden!
Bij mij (1e zwangerschap) zat ie met 19 weken ook 2 cm boven mijn navel. Dacht dat ie met 20 weken net aan je navel zou horen te komen. Daarna is ie in de breedte gegroeid. Dus misschien heb je wel een lange smalle baarmoeder
@ Uk80 Ja dit is mijn eerste zwangerschap! Als ik met angelsound luister moet ik ook nog echt laag luisteren echt nog niet hoger dan de helft van mijn navel. Ben woensdag naar de vlk geweest en die heeft hier niks over gezegd... zal dus wel goed zitten toch?
rce86 ik zou me echt geen zorgen maken hoor! Volgens mij is het juist heel normaal! En de ene baarmoeder is lang en slank en de ander breed en rond. Zolang de vk zich geen zorgen maakt hoef jij het ook niet te doen hoor
Ik moest met 14 weken ongeveer op die plek luisteren, maar het is dus in 2/3 weken tijd helemaal naar mijn navel gegroeid.. Vandaar dat ik me zorgen maakte.. Want rce86, die van jou zit perfect hoor voor die duur
Van de week met 14wk5dg zat mijn baarmoeder halverwege het schaambot en de navel. Ik maakte me nl zorgen of het wel groeide want ik ben nog bijna niet dikker geworden. Volgens de vk was het prima en zou de baarmoeder met ongeveer 20 weken tot mijn navel komen. Met 30 weken halverwege mijn navel en borsten en met 40 weken tot onder mijn borsten.... in grote lijnen dan.
Mijn baarmoeder zat bij 17 weken tot aan mijn navel.. en het is mijn eerste zwangerschap.. Bij iedereen is dat denk ik verschillend.. Maar ook ik heb erg last van groeipijnen gehad.. en nogsteeds wel
ja avana bij mij doet het ook veel zeer zeg.. Ik heb ook veel last van mijn navel en het gebied erom heen.. Heb jij dat ook
@beertje.. normaal wel ja, vandaar dat ik me afvroeg of het niet een beetje snel groeide.. Hij zit echt duidelijk bij mijn navel..
hoi hoi, ik ben nu ook 17 weken zwanger,en ben afgelopen maandag naar deverloskundige geweest. Ze heeft gekeken waar de baarmoeder zat en die kwam tot 2vingers onder mijn navel,als je je vingers in de breedte neerlegt.. Ze zei:je baarmoeder is nu zo groot als een grapefruit.. Ik dacht echt veel groter! maar misschien heb je er wat aan.. liefs