Want....? (niet dat ik het tegelijk gebruik, maar zou fijn zijn om te weten waar je precies op doelt)
dat heb ik natuurlijk gedaan voordat ik mijn eerste Rennie ooit nam, maar staat niets in over melk, dus blijft mijn vraag staan.
vandaag antagel gekocht bij apotheek, het helpt nu al, wat een gouden uitvinding! Hopen dat ik nu wél kan slapen...
Gebruik van Rennie kauwtabletten met voedsel en drank Zoals voor alle calcium-bevattende antacida geldt, dient u deze niet te gebruiken met grote hoeveelheden melk(producten)
Ok, thanks. Blijft het grappig dat dat in mijn bijsluiter niet staat Maar goed, het gaat over grote hoeveelheden; ik denk niet dat iemand een Rennie wegspoelt met 1 liter melk dus het zal allemaal zo'n vaart niet lopen.
Ja precies... Hier staat het er ook niet in, maar het is niet moeilijk om dit te vermijden, toch? Ik heb het gisteren in mijn achterhoofd gehouden en heb minimaal een uur tussen mijn rennie en m'n beker warme melk laten zitten
nou ja sinds mijn zwangerschap drink ik liters melk dus tja je moe het maar weten he. en rennies zijn niet zo onschuldig als je er al van in coma kan raken ( oke niet zo maar goed staat er wel in) dan is het na mijn idee niet zo onschuldig
Oja, niet te vergeten: Ik lees net weer even de bijsluiter en die punten van coma en veel melk gaan alleen op bij langdurig gebruik. Ik zit nog niet op de 14 dagen... Staat er dus wel. Ik had er overheen gelezen. Halverwege punt 4:
Oh, inderdaad! Letterlijk: En daarna de laatste quote van LadyXochi. Maar goed, dat is dus als je en langdurig aan de Rennies zit (ik neem er hooguit 1 per dag en zelfs dat zeden) en veel melk drinkt. Is dus lang niet zo heftig als het in eerste instantie klonk.
heb alleen gezegt geen goeie combi dus niets heftigs maar goed het geld voor alle melk producten en vitamines D ( die ik dus ook exra moet slikken van de vk) als goed is elke zwangere. en als je zoals mij al vanaf het begin er last van heb is het dus al helemaal niet goed. Dan zou je beter aan de antagel kunnen gaan maar goed dat werkt helaas maar tijdelijk ( hier tenminste)