Hee, maar na alle huismiddeltjes heeft de dokter echt wel goed spul kan ik me herinneren. Een fles met een soort krijtachtige drank. Smaakte ook lekker.
Soms helpt het juist om iets te nemen waarvan je zou denken dat het juist zuur geeft. Dus misschien helpt het goed om jus d'orange te drinken (bij mij hielp dat wel).
Ik ga alles in huis halen en proberen morgen hahaha! Word er gek van, weet niet meer hoe ik moet liggen!
Zou dat niet Graviscon zijn? kan je bij de drogist ook halen! Ik zweer nog steeds bij de melkproducten, gisteren weer een hele erge aanval van één uur gehad, ik eigenwijs gen zin om melk te gaan maken, uiteindelijk heeft mijn man een kop anijsmelk gemaakt en het was zo goed als weg...
heey heey ook ik heb onwijs last van maagzuur heb ook van alles geprobeerd zoals: vanille vla,melk,antagel,rennies,regla,havermout en gaviscon maar niks hielp heb nu ook maalox en dat werkt perfeckt! en wat ook helpt is: extra kussen onder je hoofd leggen en dan zeg maar dat je zittend slaapt helpt bij mij in ieder geval wel
volgens mijn vk helpt kauwgom met sorbitol erin ook goed. de maalox werkt bij mij ook ik eet nu en drink nu alleen wat nodig is, dus sochtends pap 10 uur peperkoek 12 uur 3 boterhammmen 15 uur; 2 stukken fruit 18 uur: kleine portie avondeten en yoghurt daarna eigenlijk niets meer! mijn vriend vind t wel ongezellig, eet geen gezellige hap meer mee..voordeel is dat ik weinig aankom... verder drink ik eigenlijk alleen maar water, ranja, thee en soms als ik durf wat yogi, de rest kan ik niet hebben
Als ik dat neem loopt het zuur gewoon me mond uit Kga vanm maar ff naar de apotheek! Vla melk rennie enz werkt ook niet meer!