Ik heb ff het forum afgespit maar ken het nergens vinden. Ik heb namelijk erg last van zuurbranden Word er niet goed van!!! Vroeg me af of meerdere dit hebben en wat jullie er tegen doen. Ze zeggen wel dat je dan melk moet drinken maar dit helpt dus niet en weet ook niet of ik Rennie mag hebben wat mij dus van niet lijkt! Laat het me maar ff weten
Hoi, Geloof dat ik wat voor je heb gevonden: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=1163&highlight=maagzuur Groetjes Mriek
Nog een tip: zorgen dat je maag nooit helemaal leeg is, als je zuurbranden begint en je bent leeg kun je ook even iets eten, dat helpt dan ook vaak. En Rennies mogen absoluut wel hoor! Sterkte. Sas.
Rennies mogen. Ik heb zelf maalox gehad van de dokter. Maar ben vanmorgen net weer heen geweest omdat ik me bijna dood vreet in die dingen. Blijkt dat mijn maagontsteking weer op komt zetten. Heb nu dus weer iets sterkers gekregen. Maar ik leef met je mee. Ik weet dat het zeker geen pretje is.
he hallo Ik heb zelf maagpepermunt gekocht bij de da drogisterij het heeft mij heel goed geholpen maar met dit probleem kun je ook naar de huisarts en dan krijg je er ook wat voor Liefs roelien
Bij mij werkt Maalox erg goed. Ik weet ook dat je Antagel kunt kopen bij drogist en aphoteek, wat erg goed helpt. Dat is een drankje met een mintsmaak. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, omdat die maalox erg handig is om mee te nemen. Verder helpt melk bij mij niet, daar wordt het alleen maar erger van. Misschien omdat het bij mij geen zwangerschapskwaaltje is, maar iets wat ik al jaren heb.
Ik heb Antagal gehaald bij de Apotheek op aanraden van onze VK, bij mij helpt het goed. Veel liefs Vera
Tijdens mijn zwangerschap heb ik Antagal gebruikt tegen maagzuur, het helpt goed. Maar..... ik kreeg er ontlasting van zo hard als beton... En dat is minder leuk.
Misschien even een 'blonde' vraag, maar zuurbranden, wat is dat? Wat voel je dan? Ik heb namelijk ook wel eens dat ik vage dingen voel in mijn maag, kan iemand omschrijven wat je dan precies voelt? Groetjes Kalush
Ik ervaar dat als pijnlijk. Voel dat enorm in m'n slokdarm en af en toe heb ik zo ook wel es het gevoel dat er terug iets naar boven komt, terwijl dat niet zo is. Dat gevoel kan ik het best weergeven als iets branderigs in m'n slokdarm. Weet niet hoe ik het beter moet omschrijven.
Een brandend gevoel in je keel/slokdarm. En als je er te lang mee door blijft lopen gaat het zeer doen als je iets doorslikt.
gatver ik heb het ook en die gel daar heb ik ecept van mee gekregen maar ik ben zo tegen iets slikken word het echt veel erger als je er rond mee blijft lopen?
Nou, ik heb er ooit veel te lang mee doorgelopen, (Was toen niet zwanger hoor!) en kreeg uiteindelijk een slokdarmontsteking. En, geloof me, dan neem je echt nog liever iets in tegen maagzuur, want zo'n ontsteking doet echt megapijn!
Op den duur neem je wel wat hoor wat dan kan je echt niet meer tegen het brandende gevoel in je keel.
Het begint ook telkens tegen dezelfde tijd enz. De laatste dagen blijft het wel weg met een beetje melk drinken. Maar als ik de 22ste na de verloskundige ga dan zeg ik het wel ff. Misschien heeft de mijne er ook wel iets voor