Ik kan niet wachten !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saraah, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Hoi mensen, ik moest het even kwijt...

    over ong. 4 weken krijg ik een 20 weken echo, en ik KAN niet wachten... ik wil zo GRAAG weten wat het wordt...en of alles goed gaat natuurlijk... ik vind het zo spannend :D

    zijn er nog meer dames die binnekort hun 20 weken echo krijgen :D

    gr. sarah
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik krijg hem pas over 2 weken wel iets korter dat jou maarja ik ben al 22 weken en dan ben ik al bijna 24 weken..

    Dus ik ben net zo nieuwschierig en ken ook echt niet meer wachten! Hihi
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hou je het geheim?....of ga je het vertellen?
     
  4. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik krijg m 21 februari. 14 februari zijn mijn vriend en ik jarig dus we gaan een deel van het geld dat we dan krijgen besteden aan een pret echo. :D
    ik kan ook niet wachten.
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ooh wat leuk chrisje.. :D

    toevallig alletwee op 14 februari ... zoo romantisch ;)

    ja, ik zorg ervoor dat mijn vriendje de pretecho betaald, hij kan het missen ;)

    zag gister een pretecho DvD bij een vriendin van mij, zoooo lief, ik kan niet wachten tot ik de mijne ga doen :D
     
  6. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Wij hebben op 8 maart de 20 weken echo en ik vind het ook zo spannend! De tijd kan me niet snel genoeg gaan...
    We willen wel heel graag weten wat het is, maar we vertellen het nog niet. Aangezien ik een enorme flapuit ben, hebben we afgesproken dat 1 vriendin het mag weten, dan kan ik er met haar tenminste nog over praten. Dat scheelt nog een beetje.
    Maar, bibber, was het maar 8 maart...
     
  7. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHA.... ja mijn moeder vind het ook maar niets dat ik het wil weten, ze zegt dan is het niet meer leuk.... nou ik kan niet WACHTEN... Te nieuwgierig... maar al sik het weet, wil ik het ook mensen vertellen, maar niet iedereen... :D dan is het geen verassing meer !
     
  8. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Mijn moeder wil het ook absoluut niet horen. Maar ze weet al dat daar weinig kans op is aangezien ik ook een enorme flapuit ben.
     
  9. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha.... ja precies, de gedachte het voor me te houden voor mensen, lijkt me zo moeilijk... mijn vriendin weet het al sinds de 22e week, maar heeft het niemand nog verteld, alleen haar vriend.

    maar als je dan naar de babykamer kijkt, is het toch wel duidelijk wat het wordt ;)
     
  10. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmmm

    Ik weet niet of ik het geheim kan houden tegenover me familie..

    En dan hebben we nog het geheim houden tegen over de lieve mensjes van me forumpie ;)

    Als ik zeg dat me vermoedens klopten dan zouden de meeste die me volgen op het forum wel weten wat het word.. En als ik het andersom zeg dan weten ze als nog wat het word geloof ik hihi

    Ik wacht het gewoon lekker af! Als ik het gevoel heb dat ik het met iedereen wil delen dan ga ik het zeker niet geheim houden :D
     
  11. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ik heb gister een pretecho gehad met 20 weken en we weten nu ook het geslacht :)
    Maar we proberen het voor ons zelf te houden, maar gisteravond toch ook al onze ouders verteld whaha. :)
     
  12. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe serrieus Miranda!

    Ja volgens mij wil je het met de hele wereld delen en word het daardoor ZO moeilijk om het geheim te houden ;)

    Wij hebben het vandaag voor elkaar gekregen dat we zeker weten dat de moeder van me mannetje meegaat na de echo!

    Echt super!! En me zus gaat dan mee.. Nou meer ken ik me niet wensen hoor.

    Of zou eigenlijk de hele familie willen meenemen haha maar wil het toch nog wel een beetje speciaal houden voor mij en me mannetje :p
     
  13. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Ja haha ze zagen het gelijk al aan ons dat we het wisten (wij zeiden dat we het niet konden zien :p )
    Maar ja haha. Je wil het idd het liefst tegen iedereen zeggen, maar het is toch ook wel leuk om het nog voor jezelf te houden.. Hoe moeilijk het ook is..
     
  14. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn

Deel Deze Pagina