Hoi hoi Misschien weet iemand hiet wat ik tegen zuurbranden kan doen. Elke x als ik iets eet ook al is het een heel klein beetje komen die zuurbranden weer naar boven om gek van te worden.
bij de verloskundige hebben ze een heel goed resept ervoor gebruikte ik 4 jaar geleden ook volgens mij heet het antagel zo zeg je het ik weet niet hoe je het schrijft. groetjes van patricia
Ja je schrijft het ook zo hoor: antagel. Werkt goed maar rennies kun je makkelijker nemen op ieder moment van de dag. Het mag ook in combinatie dus s ochtends je drankje en evt. daarna de rennies gebruiken.
Ik heb er ook heel erg last van helaas niet veel aan te doen (bij mij niet) Ik heb mijn gyn gebelt en die heeft mijn een recept uitgeschreven een drankje. Ik mocht geen rennies (wat ik raar vondt) maar volgens haar was dat niet goed voor de zwangershap. Wat bij mij wel helpt als ik t heel erg heb een slokje cola. 't is echt heel erg vervelend pff Liefs Lieverdjuh....
Ja, ik zag in de bijsluiter van Antagel dat je het maar 2 weken achtereen mag gebruiken, iemand hier ervaring mee?
Wordt bij ons ook wel langer aan zwangeren gegeven, net even gevraagd is bij mijn collega's niet bekend. Gewoon niet teveel gebruiken maar mag wel langer dan twee weken hoor.
Hmm balen dat jullie er zo'n last van hebben. Vaak helpt het om juist iets te drinken waarvan je er normaal last van krijgt zoals sinaasappelsap. En ik las in de folder van de zwangerschapsyoga dat het eten van rauwe worteltjes schijnt te helpen.
Ik ben al net een konijntje, dus daar ligt het niet aan. Nee, de antagel helpt goed en hopelijk is het nog maar van korte duur.
Antagel werkt bij mij al helemaal niet meer. Het enige wat hier nog een beetje werkt zijn Rennies, maar slik er dan ook gemiddeld 10 tot 14 per dag ofzo
Had daar ook erg last van bij mn dochter, de vk had toen wat voorgeschreven weet niet meer hoe het heet, was witachtige vloeistof beetje krijtachtig. Maar pepermuntjes helpen ook erg goed, tip van m'n oma! jessica
antagel hielp bij mij heel erg goed (1e zwangerschap kreeg ik iets anders maar zelfde soort iets) wat ze vroeger gebruikte en ik in het begin ook toen het nog niet zo heel erg was (is verschillend natuurljk maar baat het niet schaden doet het ook niet) is gele vla... je kan het allicht proberen meid..... liefs smoekie