Ik vraag me af of je je haar mag kleuren tijdens de zwangerschap. Niet met verf, maar met zo'n spoeling van l'oreal die 6 weken houdt. ongeveer. (Casting, creme gloss en dat soort producten) Ik hoor hier zulke verschillende berichten over en ik wil totaal geen risico nemen. Weet iemand dit?
ik ben gewoon bij de kapper gweest om me haar te verven, volgens mij kan de kleur verkeerd uitpakken als je pech hebt. Bij mij was het gelukkig goed gelukt.
Ik verf gewoon met alle verf Alleen niet blonderen ofzo met waterstofperoxide of zo verer kan volgens mij geen kwaad
Ik heb gedurende mijn zwangerschap al 2 keer mijn haar gekleurd met zo een kleuring van l'oreal. De eerste keer een die 6 weken houdt en de laatste keer een die permanent is(of toch zou moeten zijn ) Kan geen kwaad en de kleur is bij mij niet anders uitgevallen dan normaal!
Ik ben tijdens mij zwangerschap ook bij de kapper geweest om teverfen.. En gisteren nog zo pak uit de winkel en is helemaal goed gegaan
Heb het ook gekleurd, ook van 'L oreal fructise (van die reclame van janine van gtst, weet niet meer hoe ze in het echt heet) Maar het moest capuccino worden, maar is nu meer roodachtig Heb het wel i week na posi test gekleurd... Maar zoals anderen al zeggen wie weet pakt het bij jou wel goed uit! jessica
het zou geen kwaad kunnen maar ik durf het niet aan, niet omdat het schadelijk is voor de beeb maar wel omdat ik als de dood ben dat het een iets andere kleur wordt als dat ik in gedachte heb! Dit aangezien ik geen zin heb in kleurtje worteltjes Ik wacht nog wel een paar weken/maanden totdat mijn hormoon huishouding enigzins weer op de rit is voordat ik er een permanente kleur in doen. Gebruik nu om het eenigzins nog redelijk te houden van die binnen 15x haarwassen eruit kleurspoeling. Je moet toch wat!
en krulen dat ik wil graag krulen @bedoel je permanent? Dat mag geloof ik niet, zou je ff moeten vragen aan een kapster. jessica
Het mag wel volgens mij kapster maar ze geeft geen garantie hoe het eruit komt! Ik heb zelf eigenlijk altijd permanent maar nu even niet aangezien je haar er verschikkelijk slecht door de hormomen op kan reageren! Schijnt volgens mijn kapster geen aanrader te zijn, ze geeft ook geen garantie(terwijl ze dat normaal gesproken wel doet dan kan je gewoon terug als het niet goed is gegaan en het daardoor niet helemaal goed heeft gepakt) Zelfde verhaal als met een permanete kleuring ook dat kan ineens heel anders uitpakken als dat het zou doen als iemand niet zwanger is. Leuk he die hormonen?!
ja weet het ik heb gehoord dat het niet echt lukt maar das was ok over klueren en ik ga van het zomer trouwen en wil heel graag een jeting dat zijn golven kan altijd vragen
Ik ben gezegend met een grote bos krullen van nature Maar permanent kan inderdaad soms slecht uitpakken, dat de vloeistof niet pakt. Dat vertelde mijnvriendin die is al jaren kapster ik heb overigens twee dagen geleden ook mijn haar weer geverfd. en het grappige is is dat het iets donkerder is uitgevallen, maar juist in de positieve zin. normaal had ik twee kleurpakken nodig voor mijn bos haar en nu maar een.
Was ook toen ik net zwanger was bang om te verven omdat je zoveel verschillende berichten hoort. Mijn tante is kapster en volgens haar kan verven helemaal geen kwaad meer, ook blonderen niet omdat de schadelijke stoffen er al zijn uitgehaald. Ze zei dat 10 jaar geleden het idd zo was dat t schadelijk was, maar tegenwoordig niet meer. Idd kan de kleur door de hormonen anders uitpakken, maar dat is bij mij niet gebeurd. Heb t sinds ik zwanger ben 3 keer laten verven en elke keer in een andere kleur en t pakt steeds goed uit. Mijn VK zei trouwens hetzelfde, dat het niet meer schadelijk is zelfs blonderen niet.
Ik heb tijdens deze zwangerschap ook mijn haar laten verven, heb wel even gevraagd of dat kan, maar het mag gewoon hoor. Groetjes
Ik laat ook nog steeds lekker m'n highlights bijwerken. Kan volgens kapper, verloskundige én internet echt helemaal geen kwaad meer idd. En de kleur pakt (bij mij) ook niet anders uit gelukkig!