Wij hebben zakelijk nu een pc met windows. De programma's die we gebruiken zijn outlook, snelstart en natuurlijk het officepakket. Nu zijn we aan het kijken voor een laptop erbij voor onderweg. Wie heeft er een macbook en kan mij vertellen hoe dit samenwerkt met programma's als outlook (kan dit gesynchrosnieerd worden damen met de windowspc) office etc?
Ik heb een Mac, i love it! Het enige nadeel; ik heb een Windows pakket gekocht, daardoor kan ik dingen omzetten vanuit pages naar word en Keynote naar powerpoint. Het nadeel is dat het altijd verspringt als ik het dan in word of powerpoint bekijk, plaatjes scheef, teksten lopen door. Erg vervelend. Daarom zet ik het dan om naar PDF. Verder, geweldig! Echt super, hij is nu 6 jaar oud en werkt nog net zo snel als toen ik m kocht. Outlook kan volgens mij gewoon, ik gebruik het alleen niet
Je hebt toch ook office voor macbook? bol.com | Microsoft Office Mac Home and Student 2011 - 1 Licentie directe download...
Mijn macbook is bijna 8 jaar oud en begint nu wat kwaaltjes te krijgen. Batterij gaat iets minder lang mee. (normaal gesproken 3 uur, nu 1,5 uur) Voor onderweg kun je kijken naar een Macbook air. Deze heeft een hele lange batterij duur. Veel windows laptops (mijn ervaring) gaat de accu snel kapot waardoor je continue de adapter nodig hebt. Bij Mac kun je er vanuit gaan dat de batterij goed blijft werken! Dit omdat Apple zelf de software én hardware ontwikkeld ipv de hardware uit te besteden aan andere bedrijven zoals Windows doet. Outlook kan niet op Mac. Mac heeft zijn eigen Mail programma genaamd 'Mail'. Deze krijg je standaard bij je OS X. (werkt net zo fijn als Outlook) Meerdere mensen die een Gmail account hebben, hebben problemen met de mail. Ik ook. Gmail accounts werken niet fijn samen. Hotmail, Yahoo, etc etc. gaan prima Mac heeft het probleem erkent, maar gaat er weinig tot niets aan doen. (Persoonlijk denk ik omdat Apple, Google niet fijn vindt, en andersom. Concurrentie en zo .. ) Wat Bubblez zegt is bij mij ook zo. Ik sla daarom mijn bestandjes op als PDF als ik ze moet versturen naar een windows . Het handige van een Mac is ook dat je Windows kunt installeren. Eigenlijk alle Imacs en MacBooks zijn sterk genoeg om OS te draaien en Windows.
Ik heb gewoon outlook op de iMac. Werkt prima. Verder, tsjah. Ik vind beide prima werken. Ik vind het op de iMac nu niet zo ontzettend veel beter werken. Ik vind de kwaliteit van de pc wél een stuk beter trouwens. Wat dat betreft vind ik Apple erg goed.