andere afscheiding help

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mecha, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi allemaal
    aangezien het niet een heel schoon onderwerp is ga ik maar niet proberen het op te vrolijken :s

kent iemand dit fenomeen.. ik heb sinds een paar dagen zeg maar rondom me eisprong.. erna.. heb ik last van dikke witte afscheiding.. nja dat heb ik wel vaker een paar dagen maar nu als ik het niet spoel ofzo in de ochtend /avond.. ( aangezien ik geen zaadjes wil wegspoelen spoel ik rond me eisprong gewoon maar ff niet normaal elke dag.. let wel met water niet lactacyd)

maar goed nu heb ik dus als ik het laat zitten dan gaat het jeuken.. dus ik denk nja kut misschien een infectie ofzo... maar dat heb ik vaker gehad en dan gaat de jeuk niet weg.. dus klopt het beeld niet echt plus.. het is niet meer ofzo dan normaal ten minste dat denk ik ik merk niet echt verschil behalve dat het nu wat korreliger is dan normaal...

verder is het zo dat het niet stinkt maar toch wel sterker ruikt dan normaal ... mhhh

ik heb pas een uitstrijkje gehad en die was goed dus ik weet het ff niet meer.. ps vandaag geen jeuk gehad..

maar ook de geur bah ik ben heel erg met geurtjes ( hou er niet zo van ) ik wil gewoon helemaal niks ruiken net als normaal.
    ik weet van me ervaringen met vrouwen dat sommige vrouwen altijd ene geur hebben maar ikb en dat niet gewent..
    dus ik wil nu gewoon elke keer eerst douchen voor de sex .. bah bah bah is toch raar .. heb het nu ik denk 3 dagne

Deel Deze Pagina