De site over voeding is gesloten.maar misschien kan u mij advies geven, ik ben een trotse moeder van 4 mooie kids de jongste is nu 7 maanden En heeft het volgende schema ze krijgt veelste veel maar met minder doet ze het niet 7uur fles180 pap weigert ze 9.30 fruit en water zelf gemaakt 11.30 brood en fles 180 14, 00 thee 17.00 fles en groente 200gr zelf gemaakt Ok 18.00 is ze echt moe en wil ze echt naar bed.tot 20.00 rekken voorlaatste fles werkt niet we maken haar wakker maar wil dan ook niet drinken doen we dit niet komt ze om 22.00 zelf en drinktbze wel.maar nu het punt hoe vroeg of laat wij haarvde fles geven om 3.30 word ze wakkerven wil ze echt eten 120 krijgt ze meer nietn om.7..00 komt ze weer voor een fles. Hoe kom ik van de nacht voeding af, en hoe laat kunnen wij het best de laatste fles geven.lang verhaal maar misschien heeft u tips
Hoi hoi, Als ik het goed lees, dan zie ik dat ze vier voedingen krijgt van 180 en eentje van 120. Hoe zwaar is ze precies? Want ik denk niet dat het nou echt zoveel te veel is hoor. Misschien kun je overdag eens proberen om pap met een lepel te geven. Heb je het idee dat ze overdag tekort krijgt ergens van? Ik zou wel iedere keer de pap proberen, maar soms zijn er kinderen (lees mijn zoon) die pap weigeren. Hij is meteen veel brood gaan eten. Geef hem gerust extra brood. Wat zeggen ze op het bureau? Groetjes Adrienne
Op het bureau zijden ze als ze vasten voeding krijgt slaapt ze door en de laatste voeding moesten we maar banaan geven.dat heb ik niet geprobeerd, omdat dat snachts zwaar op je maag ligt.en we hebben alle soorten pap geprobeerd, Femke weegt bijna 8 kilo, en 70cm.ze was zo goed gekeurd dat ze pas met 11 maanden weer terug hoeft te komen.kijk het nog wel even aan en anders bel ik hun gewoon, ze zou het wel nodig. Bedankt