Hallo dames, nee, ik ga jullie niet vragen of ik nog zwanger ben of niet. Tenslotte kunnen jullie helaas ook niet binnen in mij kijken. Even het verhaal: Een week voor NOD heb ik getest (domdom), dat was een tuurstreepje, dag later werd het al duidelijker. Leek mij positief teken. Had ondertussen was bruinverlies, maar absoluut minimaal bij het afvegen. Van de huisarts moest ik vanmorgen nog eens even testje doen (zondag is officieel pas mijn NOD) omdat ik vanmiddag afspraak heb bij de gyn. De test van vanmorgen was een mooie duidelijke streep! Een half uurtje later flinke pijn in mijn buik. BAM ongesteld! en flink ook! Ik dus boos, verdrietig, teleurgesteld etc. Die ongesteldheid heeft maar een kwartiertje aangehouden Snap de wereld even niet meer! Maar moet ik dan toch vandaag aanhouden voor de volgende ronde? Gyn heeft net afgebeld, is ziek, dus die kan ik het ook niet vragen... Echt, wat een rare dag is het vandaag! Dus mijn vraag is dus of ik toch vandaag moet aanhouden als 1ste menstruatiedag?
jee das lastig. sowieso even overleggen met je gyn als die weer beter is. Ik hoor altijd wisselende verhalenn over bloedverlies. bij een vriendin van mij was het zo heftig dat het zo via d'r benen de grond opliep. maar wel hardstikke zwanger. een kwartier ongesteld zijn kan je geloof ik niet tellen als einde cyclus. Ik ben absoluut geen arts, maar zou dan denken aan toevallige bloeding niks aan de hand of mk. Gewoon blijven testen. bij een mk zal het streepje snel lichter gaan worden.
dankje voor je snelle reactie muppet. Zal over paar dagen dan nog maar eens testen en vergelijken met test van vanmorgen. Ga er voorlopig van uit dat dit einde cyclus is en wij aan een nieuwe ronde beginnen. Zie dat jij al 6 weken zwanger bent. Gefeliciteerd en geniet er van!
Hier ook bij 1 van mijn zwangerschappen ernstig bloedverlies. Soms meerdere dagen achter elkaar zeer veel bloed ( binnen een paar minuten was mijn witte broek tot aan mijn knieën rood, dat soort hoeveelheden). Ik heb drie keer gedacht dat ik nu zeker een miskraam had...maar mijn dochter is blijven zitten en nu een grote meid van 10 jaar... En een kwartier bloedverlies en daarna niet meer lijkt mij ook geen menstruatie....vrijdag misschien een testje doen of je nog zwanger bent? En anders gewoon weer je huisarts bellen of een verloskundige voor advies....
Ik zou het even afwachten ik heb in me zwangerschap ook bloed verloren en mijn verloskundige zei toen dat als er geen stolsels enz in zaten dat het vaak niets ernstigs is...dus wacht het even af tot je bij de verloskundige terecht kan klinkt heel makkelijk gezegd maar helaas is dat het enige wat je kan doen en 1 dag een beetje bloedverlies klinkt niet als een echte menstruatie