In het verleden heb ik al gependeld en ik ga nu ook weer pendelen. Er zijn veel pendelaarsters die pendelen binnen een bepaalde tijd. Ik ga geen tijden aanhouden maar pendel wanneer ik kan. Het kan dus zomaar zijn dat je vlug antwoord krijgt maar het kan dus ook zijn dat je (veel) geduld zal moeten hebben. Zoals er meer personen zijn heb ik een gezin met 3 kinderen en een privéleven, gelieve hier dus rekening mee te houden Ik pendel NIET: op bevallingsdatum WEL: zwangerschap, positieve test en het geslacht eventueel andere vragen kunnen besproken worden via pb of ik deze al dan niet pendel Welke info heb ik nodig: naam, voornaam en geboortedatum LET OP: IK PENDEL ENKEL AANVRAGEN DIE IK KRIJG VIA EEN PB BERICHT!!!!!! Aanvragen die niet via een pb komen worden verwijderd.
Gelieve naast jullie geboortedatum en voornaam enkel jullie meisjesnaam te vermelden, dit om verwarring te voorkomen en een betere pendeluitslag Dank jullie
even een verduidelijking ik vermeld de maand van de zwangerschap, dit wil zeggen vanaf het moment van de bevruchting
Vandaag heb ik geen tijd om te pendelen. Jullie kunnen aanvragen sturen maar zullen even geduld mogen hebben. Ik probeer morgen weer te pendelen
Het lukt me helaas niet om nog te pendelen voor maandag. Ik heb 2 zieke kids in huis en zij gaan voor. Nog even geduld dus.
eindelijk weer thuis Mijn jongste dochtertje was opgenomen in het ziekenhuis. We zijn nu wel weer thuis maar het zal nog even duren voor ik weer pendel. Eerst moet mijn kleine meid weer beter zijn en deze mama weer wat bijslapen want wat slaap je toch goed in een zh waar ze iedere 2 uur je kind komen controleren. Mijn oudste dochter is ook nog steeds ziek, ze heeft er de griep bij gekregen en vraagt ook veel verzorging en aandacht. Je kan nog steeds aanvragen sturen maar je zal veel geduld nodig hebben Hopend op jullie begrip hiervoor
g. visser 16-10-1993 4e ronde nod 4maart. ik heb de tijd om te wachten hoor heel veel beterschap voor je kids! natuurlijk gaan zij voor!
Gelukkig weer thuis. Hopelijk knappen jullie allemaal snel weer op! En ik heb nog geduld hoor, al ben ik wel heel erg benieuwd haha!! Beterschap!
Fijn dat jullie weer thuis zijn! Heb vorige maand ook met mijn zoontje in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig gaat alles nu weer goed, maar het is inderdaad een aaslag op je nachtrust! Ik stuur je zo even een PB! Groetjes, Danielle