Heejj meid wanneer ga je weer pendelen? Ben heel benieuwd wat eruit komt hihi Hou het goed in de gaten
Hoi Zuurtje, In augustus pendelde je voor mij dat ik in september zwanger zou raken van een jongen. Je hebt volgens mij wel aardig gelijk Vandaag testte ik positief , mijn eisprong was nog in september, de innesteling zal er om hangen of dit september of oktober is. Of het een jongen is zal ik tegen die tijd nog laten weten.
Je pendel is met 2 maanden vroeger gisteren positief getest. Het geslacht laat ik je nog weten. Dank je wel nog voor je pendel
pendelaanvragen kunnen vanavond gedaan worden tussen 22 en 23u (15.10.2015) ik probeer zo vlug mogelijk iedereen te beantwoorden
Hallo, wil even laten weten dat je pendel (gedeeltelijk) klopt! Je had gezegd oktober - meisje. En idd deze maand een positieve test in handen! Geslacht weten we nog niet, maar ik kom nog wel even terug daarvoor over een paar weken .
Hé meid, Wou je al even laten weten dat de maand van je pendel niet klopte.. Misschien kan het geslacht nog wel juist zijn! Kan ik me nu eigenlijk opnieuw aanmelden voor een pendel? Of werkt dat zo niet Ik blijf benieuwd