Zoals de titel het al zegt ben ik best wel benieuwd of de pendel die ik voor jullie heb gedaan juist of fout was. Dit mogen ook pendels zijn van ongeveer 2 jaar geleden Ik zou het heel leuk vinden mochten jullie je ervaringen hier neerzetten. liefs van zuurtje
Jij heb 2 jaar geleden voor mij gependeld en had de maand van bevruchting helemaal goed. Alleen het geslacht klopte niet.
ohhhhhhhhh zuurtje spannend lees dat je pendel klopte bij kimmeding voor mij heb je gependeld dat het deze maand raak zal zijn
kimmeding fijn om te lezen dat er een deel van de pendel goed was. trotse moederhet is idd spannend maar hecht je er niet teveel aan, anders kan het wel eens heel hard zijn als de pendel toch niet juist is.
ik weet het dat ik me er niet vast op moet pinnen heb vorig jaar verschillende pendels gehad geen een uitgekomen dus weet dat het voor de leuk is liefs
Hey Zuurtje, Ik zou in september 2008 positief testen en zwanger zijn van een tweeling, twee jongens. Helaas klopte dit niet. Ik heb in juli 2009 pas positief getest en het is een jongetje geworden.
kleintjevoorons: jammer dat het niet is uitgekomen nog gefeliciteerd met de geboorte van je kleine man
pendel je nog? Zou je het voor mij willen proberen mogelijk dat ik je dan de uitkomst kan vertellen. ik stuur je wel even een pd met mijn gegevens. Zet het liever niet zo op de site namelijk
gister heb je voor mij een pendel gedaan daar kwam maart 2010 uit helaas was hij niet goed ben net ongesteld geworden. ik wil je wel bedanken voor je pendel.
Heb me net door jou laten pendelen, en kreeg terug zwanger in maart 2010 (maand van bevruchting) Heb nog geen ei sprong gehad volgens mij maar we wachten rustig af Liefs
je heb voor mij gependeld zwanger in mei van een jongen en een meisje. ben benieuwd het zou wel kunnen want onze punctie en evt terug plaatsing is de 2de week van mei. dus wij wachten af!