In dat geval weet ik nu al dat je pendel niet gaat uitkomen want mijn man vertrekt over 3 weken voor 6 MAANDEN naar het Midden-Oosten. Hopelijk zit je er dan net naast en gaat het april worden?! 18 april is mijn nod. En ik heb een cyclus van 31/32 dagen tegenwoordig, wat betekend dat als ik de 18e ongesteld word (31 dagen) dan heb ik ten vroegste 5 mei een eisprong. Dan is mijn man al wijd en breed weg... Jammer...
Nog geen idee of ie uit gaat komen, maar wilde even mijn complimenten maken over de super snelle reactie! Had binnen en paar uur na vragen mijn pendel al, heel fijn! Ik hou jullie op de hoogte of de pendel uitkomt.
Ik wou even laten weten dat ik vandaag vaag positief getest heb! Je zat er dus een maand naast want je had mei gependeld. Ik heb dus voor half goed gekozen want je zat er echt niet ver af.
yes bij mij klopt die, ik heb goed gestemd omdat ik zwanger ben in april alleen het geslacht is nog afwachten he
kwam nog eens even kijken naar de poll gaat goed zo zou ik zeggen nog meiden die al weten of het goed of fout was
Hoi Zuurtje, Ik heb je al een pb gestuurd... Maar de dames hier zijn ook vast nieuwgierig?? Ik heb vanochtend positief getest! Zuurtjes pendel is dus goed! Nu afwachten, en hopen dat het allemaal goed mag blijven gaan
Hi zuurtje, Je had voor mij maart jongen gependeld. bij het lezen van je bericht dacht ik eerste instantie " dat kan niet" want ik was in maart ongi geworden. Toen ben ik gaan rekenen en bleek dat mijn vruchtbare dagen laatste dagen van maart en begin april is geweest. Ik heb gister getest en het was POSITIEF. Ik weet niet of de maand nu exact klopte van de pendel, maar de ronde wel dus ik vind dat de pendel is uitgekomen. Nu nog alleen het geslacht afwachten
mijn pendel telt de dag van de bevruchting dus die was goed gefeliciteerd meiden waar het niet bij is uitgekomen jammer