hmm nou dan heb ik weer wat hoop!! krijg natuurlijk paar weken cadeau als t nu lukt, was ik ff vergeten....
ik heb pendel in mei...maar dan moet ik nu wel ongi worden!!! hallo Heb nu buikpijjn/rugpijn...bruin verlies en roze met afvegen...sinds nod op27april ongi zet niet door...ontpillen... hoop dat het toch snel komt, hebben we weer een nieuwe kans! Liefs
Zuurtje had totaal 3 keer een poging gedaan. De 1e 2 pogingen waren fout. De derde was half goed. De maand was goed maar het geslacht niet.
Heey! Je had voor mij een pendel van april, nu zwanger. Ik ben helaas wel ongesteld geworden. Maar omdat ik voor mijn nod wel een posi test in handen had denk ik dat je wel goed zat.
zina jammer dat je toch ongi bent geworden na posi test het is dus heel vroeg mis gegaan stem je ook nog even bij de poll hierboven
Zuurtje, je had het goed! Ben nu 4 weken zwanger en jij had april en een jongen gependeld. Of het een jongen wordt weet ik uiteraard nog niet maar dat gevoel heb ik wel! Ik ga zeker stemmen maar wacht nog even af of alles goed blijft gaan en totdat ik weet wat het geslacht is!
stuur me even een pb met je voornaam, meisjesnaam en geboortedatum ook de vraag waar je een antwoord op wilt hebben