heb net onderschrift veranderd omdat FF mijn ei verplaats heeft naar 23mei (tevens dag 23) dus ik weet het niet goed... heb 2 cyclussen gehad na pil stop daar gemiddeld van genomen kom ik uit op 31 mei... maar omdat ff nu me ei op 23 mei heb gezet + 14dg kom ik uit op 6 juni... tja ik weet het zelf ook niet meer haha maar omdat wij rond 23 mei niet geklust hebben ga ik zowiezo ongi worden... dus...dit is mijn uitleg zo eigenlijk... weet zelf ook niet meer wat ik verwachten moet... namelijk groetjes
OP naar JULI! Mag wat mij betreft al wel zo zijn! Heb ff calculator van deze site gebruikt... als ik zo doorga met cyclus van 29 dagen, word ik 28 juni ongesteld... dan 13juli eisprong (net dag voor vakantie) en testdag is 27juli, leuk!!! Neem dus mooi testje mee op vakantie whahaha!
Hoii zuurtje Bedankt voor de pendel denk alleen niet dat die pendel uitkomt en ik nu zwanger ben had veel pendels voor mei maar als je mijn ff bekijkt is ie zo vreemd met mijn temp dat ik denk dat mijn ei niet geweest is temp is erg laag cyclus is dit keer ook erg lang nog steeds geen ongi Ik hou je in ieder geval op de hoogte liefss
even een mededeling vanaf nu pendel ik nog maar 1x in de week dit zal iedere maandag zijn ik hoop op jullie begrip hiervoor liefs van zuurtje
vandaag ga ik weer pendelen ik heb gisteren een nieuwe pendl gekocht omdat de andere stuk was liefs van zuurtje
meiden die een pendelaanvraag doen stuur aub je voornaam, meisjesnaam en geboortedatum mee door dit is heel belangrijk en voorkomt dat ik bijna bij elke aanvraag eerst een pb moet sturen voor deze gegevens dank je liefs van zuurtje
Ik wou ff laten weten dat je het geslacht waarschijnlijk goed hebt. Ten laatste 3 augustus heb weer een nieuwe echo en zal het 100% bevestigd worden.
Zuurtje nog bedankt! Op jouw reactie in april dat ik diezelfde maand zwanger zou zijn keek ik wel even vragend, maar je had gelijk. Of het ook een jongetje was zullen we niet weten, helaas een MA geworden. Nu eerst maar even pauze en dan zien we wel weer...
sorry dat er deze week nog niet gependeld is maar ik heb een migraine aanval gehad dan gaat het echt niet ik ga mijn best doen om de aanvragen te beantwoorden deze week liefs van zuurtje
Hallo Zuurtje, Je had mij gependelt voor mei 2010... Teste vorige week positief! Na 26 mei niet meer ongesteld geweest! Je had het dus goed!