meiden ik vrees dat ik niet zoveel meer kan pendelen komende weken ik heb het druk met mijn tupperware studie ik moet alle producten kennen voor ik zelf demonstraties ga geven hoop op jullie begrip
Vooralsnog was je pendel fout.... dan ga ik dus nu wel van uit dat mijn huidige zwangerschap positief blijft verlopen nog even editje....het geslacht zou je uiteraard nog wel goed kunnen voorspellen
Als je een pendel met maand en geslacht hebt gedaan en die is fout, dan is de hele pendel fout. Dus dan is het niet als je zwanger bent dat het geslacht nog kan kloppen, want je hebt het geslacht bij de betreffende zwangerschapsmaand gependeld.
Meiden ik stop even met pendelen, heb het veel te druk ik weet echt niet meer wanneer ik het allemaal moet doen mijn nieuwe werk neemt zoveel tijd in beslag dat het even niet lukt Sorry hiervoor ik hoop op jullie begrip
Zouden jullie alstublieft GEEN pendelaanvragen meer willen sturen. Ik krijg nog dagelijks aanvragen binnen maar ik pendel NIET meer.
Heeii, als de maand verkeerd gependeld is dan kan het geslacht wel goed zijn, je kunt namelijk niet 2 vragen tegelijkertijd vragen aan je pendel, je pendeld eerst voor de maand en dan weer overnieuwd voor het geslacht het geslacht kan dus weldegelijk kloppen!!!!!
Als je pendelt vraag je in welke maand je zwanger raakt en van welk geslacht in die maand, dan hoort dat dus bij elkaar. Zo pendelde ik altijd. Want als ik weer opnieuw pendelde als een pendel van diegene fout was, kan de pendel daarna weer bij de volgende maand zo weer een ander geslacht aangeven.
Nogmaals want er zijn nog steeds meiden die pb blijven sturen IK PENDEL NIET MEER sorry maar ik vind het niet fijn dat ik nog altijd dagelijks pb moet blijven terugsturen dat ik niet meer pendel dus het ligt niet persoonlijk aan jou ikkuh
Hoi Zuurtje, Je hebt voor mij helemaal goed gependeld! In juli ben ik zwanger geraakt, en het is een jongen!!! Precies wat jij had voorspeld. Groetjes MiniMe81
Hoi Zuurtje, je hebt voor mij eerder dit jaar gependeld. Ik zou in juni op de natuurlijke weg zwanger worden van een jongetje. Helaas was de uitkomst fout. Ik ben in augustus zwanger geworden, op de natuurlijke manier, maar de zwangerschap is (weer) na 6 weken en 5 dagen beeindigd omdat het vruchtje afgestorven was. Dus we zullen nooit weten wat het zou zijn geworden.
Hoi ik ben nieuw hier en ik zou graag willen weten of ik zwanger ben zou je voor mij willen pendelen groetjes dem