Dames ik zit lichtelijk in de stress. Mijn laatste menstruatie begon 02-01. Op 30-1 licht positieve test. Op 31-1 weer licht positieve test, bloed geprikt, hcg 20. Op 01-02 cb zwanger 1-2 07-02 in de avond licht roze bloedverlies. 08-02 ochtend cb zwanger 2-3. 08-02 wat rood verlies, in de middag echo alleen verdikt bmslijmvlies eierstokken zien er goed uit, bloed prikken 15:30 hcg 1100. Toch verdenking bbz. 09-02 verlies neemt af. 10-02 echo, verdikt bmslijmvlies verder niets behalve een klein puntje in rechter eierstok, ik weet dat die een klein litteken heeft na ovulatiebloeding. Gyn was binnen 5 min klaar met echo en we hebben het gevoel dat gyn niet echt gezocht heeft in bm en alleen naar bevestiging bbz, op bloedformulier stond "ma eug(bbz) bloedprikken 14:00 hcg 1290. Gyn zei dat vanwege de lichte hcg stijging dit geen goede zwangerschap kon zijn. Toch geloof ik dit niet. Cb gaf op 08-02 2-3 aan dit zou dus inhouden dat ik tussen de 4 en 5 wkn zou zijn, is dit logisch en wie heeft er ook rind deze zwduur een echo gehad waar nog niets te zien was en t wel goed was?
Ok. stel dat je cyclus wat langer was deze keer en je daarim op 30-31 jan nog voir he nod getest hebt. Dan zet ik je nod op 3 feb. dat zou betekenen dat je op de echo net 5 weken zwanger was en dan zie je bijna nooit wat op een echo. Ik had een echo met exact 6 weken (wist de termijn ivm ivf) maar er was alleen een lege vruchtzak te zien. 1 week later mocht ik terugkomen en toen zat er een vruchtje van netjes 7 weekjes oud met kloppend hartje. Ik zeg dat de echo zeker 1,5 week te vroeg was bij je! Wanneer mag je weer voor een echo?
Ik moet dinsdag weer. Ik weet wel dat ik over het algemeen een cyclus heb van 28, dit is ook wel eens 32 geweest.. Ff foto van testen..
Ik hoop het, ik vond wel op internet dat hcg waarde van 20 overeen komt met 4 dgn voor nod. Dus we zijn hoopvol.
Het zou kunnen dat het toch wel goed zit, maar ik vind de stijging van je HCG in twee dagen tijd wel heel minimaal. Zef heb ik één keer een EUG gehad, had positief getest en kreeg met 5.5 / 6 week wat bruinverlies en later een heel klein beetje rood. Op de echo die ik met 5.2 had zagen ze verdikt baarmoederslijmvlies en HCG was goed, dus gewoon zwanger, niets bijzonders. Echter met 6 week zagen ze nog steeds verdikt baarmoederslijmvlies en steeg HCG niet goed. Met 6 week verwachten ze toch echt wel een vruchtzak te zien. Uiteindelijk bleek het een EUG. Alhoewel ze met deze termijn bij de eierstokken/ eileiders op dat moment nog niet zoveel konden zien. Tweede keer had ik een echo met 6.1 week, hierop alleen een vruchtzak met dooierzakje, HCG was echter hoog, 24.000 (ongeveer). In eerste instantie zei de gyn op basis van echo dat dit geen goede zwangerschap was, maar ditmaal zat het wel op de goede plek. Een week later mooi vruchtje met kloppend hartje.......en zie mijn banner..... Hoop dat je hier wat aan hebt. Veel sterkte in deze onzekere tijd!
Mijn hcg was 31-01 rond 12:00 20, hcg 08-02 rond 15:30 1100 en 10-02 rond 14:00 1290, hcg idd tussen wo en vr weinig gestegen maar daarvoor wel goed estegen, test vandaag stuk duidelijker als do. Ik heb nu wel hoop dat ik minder ver ben en t nog te vroeg is alleen hcg stijging...
Denk ook idd te vroeg Had een BBZ van bijna 12 wkn en ik teste pas na 8 weken positief...Had gewoon me regels elke maand op tijd tussendoor en kwam er pas achter doordat ik amper kon lopen van de pijn en doorvloeide toen was ik al ruim 8 weken Bij deze zwangerschap kreeg ik dus ook met 5.5 week een echo en idd alleen verdikte baarmoederslijm in me baarmoeder dus nog geen zekerheid of het goed zat ze vertelde al wel voordat ik de echo kreeg dat de kans groot was dat er niks te zien was met 7 weken idd een garnaaltje en een kloppend hart Ze vertelde ook dat ze pas met een week of 8 pas goed kunnen zien of het een BBZ is omdat het anders veelste klein is om te zien... Je HCG past overigens wel goed bij het aantal weken dat je zwanger bent Denk dat je overigens beter niet meer kunt testten..de HCG blijft in je lichaam dus de test zal positief blijven aangeven Uit je verhaal lijkt mij je echo te vroeg...en komt het overeen met je wat ziet Hoop dat je de volgende echo een kloppend hartje ziet en een mooi garnaaltje