Zw diabetes, waardes niet onder controle.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ons meisje kreeg eerst via een cupje de voeding maar ons meisje was na de ks ook vreselijk misselijk en hield niets binnen. zij kreeg dus op een gegeven moment mijn melk via een sonde. toen ze zich beter voelde kon ze gewoon aan de borst maar ze was zo hongerig dat ze zowat mn tepel eraf zoog. Ik heb het ook maar twee weken volgehouden. ik was gewoon te zwak door bloedverlies, ks en te laag ijzer. maar wat ik dus wil zeggen; ondanks bijvoeding op verschillende manieren, was ze ook prima aan de borst te leggen.

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jeetje meis, pff..das ook pittig voor je geweest.

Maar dat geeft in elk geval wel hoop dat ik ms zonder problemen bv kan geven.

Ik ga het proberen de BV, lukt het niet heb ik het in elk geval geprobeerd.Zou het heel graag willen.

Maar als je zelf zo uitgeput raakt, dan zou ik er ook voor kiezen om voor kv te gaan.

Je moet wel op jezelf passen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het punt van bijvoeden met kunstvoeding of glucosewater is dat elke milliliter die de baby niet aan de borst drinkt ( of afgekolft ) ook niet aangemaakt word door je lichaam. Het is een kwestie van vraag en aanbod, krijgt de baby "gemakkelijk" voeding, dan hoeven je borsten dit niet te maken en zal je productie dus niet gestimuleerd worden. 't Is niet zo dat als je baby 1x bijvoeding krijgt, je geen borstvoeding kan geven ofzo hoor, maar wel dat je heel erg op moet passen met hoeveel bijvoeding je geeft en dat je dus intussen wel je borstvoeding probeert op te starten.

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja precies, dan heb ik dat goed begrepen.

Ben echt benieuwd hoe het zal lopen, we zullen het bijna gaan zien.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Spannend hoor. Heel veel succes meid!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dank je wel...nog weekje en dan kan ik vertellen hoe het bij ons verloopt..

Vannochtend nuchter 5.9 na ontbijt met 6 eenheden voor ontbijt 8.9!

Snap dr niks meer van, zo gaat t nu gewoon hele dagen, dan maar weer 4 bijspuiten.

Deel Deze Pagina