zw en kids Dipstick of casette (ovulatie)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ukkie1985, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb voorheen de dipsticks ovutesten van zwanger en kids gebruikt en ovutesten van de action.

Maar gezien de prijs en online levering zit ik nu te twijfelen tussen de dipsticks en casette van zwanger en kids. Heeft iemand ervaring met deze casettes? Ik vind de strepen op de dipsticks namelijk wat lastiger lezen..

Midstream kan natuurlijk ook maar daar hebben ze momenteel geen goede aanbieding van.

Ik zat nu te denken aan 3+3 zwanger dipsticks (niet de vroege want die geven bij mij valste strepen) voor €2.75
    +
    10+10 ovutesten casettes voor 12.95

Ik hoor graag ervaringen :D

2. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo'n fan van de zwanger&kids dipstick.
    Vind de test op zich nogal slecht materiaal (soms steekt 1 vd vloeipapiertjes aan de zijkant eruit), en vind et vervelend dat de gebruiksaanwijzing zegt dat je tot 30 min mag aflezen. Heb nu al een 2x gehad dat er dan rod 20-25 min een licht 2 e lijntje zag die wat onduidelijk van kleur is (roze of grijzig).
    Ik vind die van 123 zwangerschapstesten fijner. De kwaliteit van hoe de test aanvoelt vond ik net wat beter en je moet binnen 10 min aflezen dus nooit hele vage streepjes gezien die ook indroogstreepjes kunnen zijn.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik snap wel wat je bedoeld met slechte kwaliteit. Ik heb ook vaak een dipstick gehad waar een vouw in zat of een deukje juist waar de streep moet komen te staan. Vandaar dat ik nu misschien eens voor de cassette wilde gaan.

Heb je van 123 de dipsticks of casette gebruikt?

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Met de tetsen van 123 kon ik juist weer helemaal niets. 3 rondes geprobeerd en steeds getwijfeld wanneer nou mijn piek was. Met z&k altijd een duidelijke knaller en dus geen getwijfel. En de dipsticks van 123 waren ook dunner. Maar het is heel persoonlijk denk ik.

5. MVG87

MVG87 Actief lid

18 jul 2014
    348
    0
    0
    Ik gebruik ook de dipsticks van zwanger en kids. Erg tevreden over!

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    heb de dipsticks en heb die altijd fijn gevonden heb altijd van de kv zwtesten de casettes gehad

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb altijd de dipsticks gebruikt van z&k, prima testen. Waren altijd duidelijk positief. Ik gebruikte er ook nog digi testen van cb naast (drogistplein, 20 stuks voor 39 euro). Zodra ik dacht wanneer de dipstick positief was, deed ik ook een digi. Dat klopte eigenlijk altijd, maar vond het fijn om toch ff te checken.
    Die digi's zijn duur, maar die gebruikte ik dus maar 1 of hooguit 2 per cyclus, waardoor je er erg lang mee kan doen.

123 testen heb ik vaak voorbij zien komen, maar ik vind die juist erg onduidelijk. Die geven vaak al vrij donkere strepen, terwijl er nog geen ei onderweg is. Hetzelfde geldt voor kv testen.

Deel Deze Pagina